Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support munkatárs állás, munka
55 db találat
Szűrés
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 23.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 19.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...máj. 22.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 23.
-
Munkaállomások, szerverek, nyomtatók hardver és szoftverkörnyezetének karbantartása, javítása, az eszközök mozgatása Felhasználók, munkaállomások, nyomtatók, és egyéb számítástechnikai eszközök folyamatos adminisztrációja DNS és DHCP rendszer felügyelete, ezzel kapcsolatos üzemel...máj. 21.
-
Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...máj. 21.
-
illetve vizsgák) Izgalmas folyamatosan aktív munkavégzés. Magasan képzett munkatársak (Level1 és Level2... munkatársakkal való együttműködés) Inspiráló, emberközpontú környezet és kollégák. Nemzetközi szintű... tapasztalat szerzés a fitness iparból. Profi HELPDESK munkatársi szakmai tapasztalat megszerzése... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés... , Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk...tegnap 21:45
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 13:12
-
Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása; Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése; Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás; Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselés...tegnap 12:05
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...máj. 21.
-
System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management... ; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; Informatikai támogatás; Üzleti támogató... központok; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Home... office; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT... Support; Business Supporting Centres; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work...máj. 23.
-
Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...tegnap 00:50
-
Rendelések rögzítése Megkeresések kezelése Teljes „after sales” szolgáltatás nyújtása a partnereink és a végfelhasználóink számára Az eladások maximalizálása minden felmerülő rendelés esetén Különféle promóciók és ezekhez kapcsolódó instrukciók alkalmazása A beérkező telefonhívás...máj. 23.
-
A társaság számítógépes hálózatainak és a hozzájuk kapcsolódó számítógépes környezeteinek karbantartása és felügyelete, a számítógépes hardvert, rendszerszoftvert, alkalmazásszoftvert és valamennyi konfigurációt beleértve A felhasználók által jelzett problémák megoldása, a felhas...tegnap 11:35
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...máj. 19.
-
alkalmazásokhoz Legalább középfokú IT végzettség Legalább 1 éves tapasztalat webes... jogviszony; Középiskola; IT support, Helpdesk; Tesztelő, Tesztmérnök; IT üzemeltetés... , Telekommunikáció; IT programozás, Fejlesztés; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office... ; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk; Tester, Test Engineer; IT Operation... , Telecommunication; IT Development; English; junior; General work schedule ...tegnap 17:20
-
Supervision, management and maintenance of technical IT infrastructures Responsible for Local IT staff professional and people management Responsible for self developed softwares (administrating, developing) System administration of Windows, Linux servers, backup, storage and man...máj. 22.
-
beérkező ügyfélhívások kezelése, ügyféligények felvétele árajánlatok előkészítése, és kiküldése megrendelések kezelése – adminisztráció, nyomon követés speciális igényű ügyfelek kezelése, a különleges helyzetek megoldásának támogatása, dokumentálása és továbbítása az érintettekne...máj. 23.
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...máj. 20.
-
Informatikai rendszerek üzemeltetése Munkaállomások, hálózatok építése, karbantartása Azonnal megoldható hibák elhárítása Közös tudásbázis bővítése, új megoldási javaslatokkalmáj. 20.