Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai adminisztrátor állások, munkák
426 db találat
Szűrés
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádmáj. 10.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...máj. 08.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátásama 13:17
-
Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzésemáj. 10.
-
-alapanyagok (max 8kg) súlyának lemérése és rögzítése excelben.ma 11:14
-
Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven. Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése...máj. 08.
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...máj. 07.
-
-Számlák, szerződések, egyéb dokumentumok kezelése, szkennelése, iktatása, lefűzése -Adatbázis kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása -Beérkező levelek kezelése, iktatása, irattározása; kimenő levelek nyílvántartása -Árajánlatok bekérése szolgáltatóktól, m...ma 14:19
-
Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő: H-P 8:00-16...máj. 10.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásamáj. 08.
-
A csoport vizsgálati HSZ-ainak kezelése (nyomtatása, az érvénytelenek visszagyűjtése) A dokumentum archiválási projekthez kapcsolódóan az archiválásra külső partnerhez küldendő dokumentumok rendszeres gyűjtése, csomagolása Napi szinten a vizsgálati lapok nyomtatása, tasakok ellen...máj. 10.
-
Online naptár és az adminisztratív feladatok pontos, precíz kezelése Vizsgálati időpont egyeztetés az ügyfelekkel telefonon Ügyfélproblémák kezelése Audiológus kolléga adminisztratív támogatása (megrendelések leadása, postakezelés) Pénztár kezelése, számlázás Az audiológus kollég...máj. 06.
-
Követeléskezelő rendszerbe történő adminisztrálás, szkennelés, adatrögzítés. Adattáblák összefűzése, adatok kinyerése. Irattározás, lefűzés, követeléskezelők adminisztratív munkájának segítése. Egyéb ehhez hasonló feladatok ellátása.máj. 02.
-
Adminisztráció Beérkező fuvarszámlák ellenőrzése Fuvarok ellenőrzése Számlák igazolása Főállású munkavállalók támogatása Munkaidő: Hétfő és péntek között heti legalább 25 óra vállalása, rugalmasan Munka időtartama: Hosszútávúmáj. 10.
-
Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...ma 16:17
-
Alapvető könyvelési feladatok elvégzése Számlák rögzítése, könyvelése a rendszerben Vállalati belső rendszerek használata Archiválás, dokumentumok iktatásamáj. 07.
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 10.
-
Adatbevitel, koordináció feladatok ellátása Projektmenedzsment a Salesforce-ban A megrendelések nyomon követése, kezelése Adatbeviteli feladatok ellátása Az ügyfelekkel való kapcsolattartásma 05:34
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 11.
-
Adminisztratív munka ellátása Postázás Archiválás Táblázatok vezetésemáj. 09.