Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák középiskolai végzettséggel
18 db találat
Szűrés
-
A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítésetegnap 13:25
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00tegnap 18:00
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 14.
-
ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...tegnap 10:50
-
Naptár meghívások kezelése (ütközések megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása) Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső) Utazási ügyintézés Nemzetközi kiküldetések szervezése Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése Utánkövetés, ik...máj. 14.
-
munkaszervezés és munkavégzés modern irodai és jogi informatikai környezet ismerete... irodai környezet tanulási és fejlődési lehetőség Munkavégzés helye: Budapest távmunka megoldható... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work...tegnap 15:18
-
Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...máj. 10.
-
üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...máj. 11.
-
Vámügyintéző kollégák munkájának segítése Kapcsolattartás partnerekkel, külső irodákkal Excel táblázatok töltése, kezelése Bizonylatok archiválása, kezelésemáj. 03.
-
Key account menedzser
Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeigények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...máj. 14. -
- Személyügyi adminisztráció naprakész vezetése- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, problémák megoldása... nyelvismeret- Budapesti vagy közeli lakóhely- Irodai bejárás vállalása (heti 5 nap)- Kisgyermekes anyukák... és szakmai előrelépés- 8 órás munkavégzés irodai környezetben a Nagyvárad tér közelében- Cég és ügyfelek...máj. 12.
-
kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel az elvégzett feladatok adminisztrációja szállítási problémák... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; Német; junior; Általános... ; Logistic Specialist, Transport Organizer; Logistics Coordinator; Logistics administrator; Transportation...máj. 06.
-
a számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása, adminisztrálása folyamatos... asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part...máj. 14.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeVolkswagen Group Services Kft. IT szolgáltatást támogató munkatárs Regionális adminisztratív... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; IT support, Helpdesk; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Online ügyfélszolgálat; IT...máj. 12. -
kapcsolattartás belföldi és külföldi ügyfelekkel fuvarszervezés támogatása adminisztrációs...máj. 12.
-
X. Kerületi irodánkba keressük új munkatársunkat Kereskedelmi asszisztens pozícióba napi 8 órás munkaidőbe. Amennyiben gyakorlott vagy az Microsoft Office használatában és az angol nyelvű levelezés sem okoz gondot, akkor mielőbb várjuk jelentkezésedet! EZEK A FELADATOK VÁRNAK: ár...máj. 10.
-
adminisztrációs feladatok ellátása, házipénztár vezetése banki utalások előkészítése, végrehajtása... készítése, a vezetés támogatása a döntéshozatalban egyéb pénzügyhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; senior; Általános munkarend; Full time...máj. 10.
-
, beszállítókkal kapcsolattartás, árellenőrzés, rendelés-a pozícióhoz tartozó adminisztrációs feladatok...máj. 04.