Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák

31 db találat
Szűrés
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    tegnap 15:20
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    tegnap 09:15
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    ápr. 26.
  • Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...
    tegnap 17:40
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    tegnap 13:25
  • kiállítása túlóra-, szabadság-, betegszabadság nyilvántartás vezetése belső adminisztrációs excel táblák... karbantartása, frissítése irodai adminisztratív területen szerzett tapasztalat középfokú végzettség... jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens... , Munkatárs; Számviteli munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés... children; High school; Administrator, Document Manager; Financial Assistant; Accounting Expert...
    tegnap 14:10
  • Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...
    ápr. 26.
  • Az operatív beszerzés támogatása, helyettesítése Kapcsolattartás a vevőkkel és a beszálítókkal egyaránt Meglévő megrendelések folyamatos koordinálása Szállítási határidők egyeztetése a termeléssel Anyavállalatnál történő betanulás vállalása Megrendelések rögzítése a saját (PROFID...
    ápr. 27.
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    ápr. 25.
  • projektek műszaki előkészítése, a vezető munkatársak projektjeinek adminisztratív támogatása, projektek követése, lezárása, együttműködés a társosztályokkal, kapcsolattartás az építésvezetőkkel, építési naplók vezetése, időterv készítése és annak követése, belső értekezletek, bel...
    ápr. 24.
  • és SW hibák elhárítása. MS Windows 7/8/8.1/10 operációs rendszer adminisztrátori szintű ismeretével... rendelkezel MS Office 2010, 2013, 2016 irodai programcsomagok adminisztrátori szintű ismeretével... ; High school; IT Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Administrator; IT Operation...
    tegnap 11:25
  • Back office munkatárs

    2000 Szentendre, Dózsa György út 26.
    ; egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása. felsőfokú végzettség  felsőfokú angol nyelvtudás... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Kereskedelmi munkatárs; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Üzleti támogató központok; Angol; junior... ; College; Administrator, Document Manager; Client Support, Administration; Commercial Assistant... ; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Business Supporting Centres; English; junior; General work schedule ...
    ápr. 24.
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    ápr. 23.
  • asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Magyar; junior; Általános munkarend; Home... Assistant; Administration, Assistance, Office Work; English; Hungarian; junior; General work schedule ...
    ápr. 24.
  • Ügyfélreferens

    6000 Kecskemét, István király krt 24.
    munkakörnyezet Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Főiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat; Üzleti támogató központok; Angol; Német... ; College; Administrator, Document Manager; Client Services, Client Services Manager; Client Support...
    ápr. 24.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel az elvégzett feladatok adminisztrációja szállítási problémák... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; Német; junior; Általános... ; Logistic Specialist, Transport Organizer; Logistics Coordinator; Logistics administrator; Transportation...
    ápr. 27.
  • és számlák megnyitása Hideg és meleg hívások indítása Hívásokhoz kapcsolódó folyamatos adminisztráció...
    ápr. 27.
  • ki-, beléptetése) Bérváltozások rögzítése, dokumentálása, nyomonkövetése HR adminisztrációs feladatok... elvégzése Részvétel egyéb HR tevékenységgel/adminisztrációval kapcsolatos fejlesztési projektekben... ; Középiskola; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR adminisztráció; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás...
    ápr. 26.
  • Junior értékesítő

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1135 Budapest, Lehel utca 61.
    Sales/értékesítési adminisztráció - új ügyfelek felvitele és kezelése vállalatirányítási rendszerben...
    tegnap 12:00
  • Key account menedzser

    Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
    igények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...
    ápr. 26.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim