Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

23 db találat
Szűrés
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    máj. 10.
  • Adminisztrátor

    5400 Mezőtúr, Szolnoki út 5.
    A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítése
    máj. 09.
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    máj. 09.
  • Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...
    máj. 11.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    ma 00:35
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 08.
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    máj. 10.
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 07.
  • Back office munkatárs

    2000 Szentendre, Dózsa György út 26.
    ; egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása. felsőfokú végzettség  felsőfokú angol... jogviszony; Kisgyermekeseknek; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Ügyféltámogatás, Adminisztráció... ; Kereskedelmi munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Üzleti... status; For parents with small children; College; Administrator, Document Manager; Client Support... , Administration; Commercial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Business...
    máj. 12.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    máj. 12.
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    máj. 11.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    jogviszony; Kisgyermekeseknek; Egyetem; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work... ; Home office; Employee status; For parents with small children; University; Administrator, Document... Manager; Professional Assistant; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; senior; General work schedule ...
    máj. 08.
  • és az ehhez szükséges adminisztráció Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói...
    tegnap 13:06
  • - Személyügyi adminisztráció naprakész vezetése- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, problémák megoldása... nyelvismeret- Budapesti vagy közeli lakóhely- Irodai bejárás vállalása (heti 5 nap)- Kisgyermekes anyukák... és szakmai előrelépés- 8 órás munkavégzés irodai környezetben a Nagyvárad tér közelében- Cég és ügyfelek...
    máj. 12.
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel az elvégzett feladatok adminisztrációja szállítási problémák... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; Német; junior; Általános... ; Logistic Specialist, Transport Organizer; Logistics Coordinator; Logistics administrator; Transportation...
    máj. 06.
  • kapcsolattartás belföldi és külföldi ügyfelekkel fuvarszervezés támogatása adminisztrációs...
    máj. 12.
  • IT szolgáltatást támogató munkatárs

    Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megye
    Volkswagen Group Services Kft. IT szolgáltatást támogató munkatárs Regionális adminisztratív... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; IT support, Helpdesk; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Online ügyfélszolgálat; IT...
    máj. 12.
  • Key account menedzser

    Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
    igények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...
    máj. 08.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1103 Budapest, Gyömrői út 105.
    X. Kerületi irodánkba keressük új munkatársunkat Kereskedelmi asszisztens pozícióba napi 8 órás munkaidőbe. Amennyiben gyakorlott vagy az Microsoft Office használatában és az angol nyelvű levelezés sem okoz gondot, akkor mielőbb várjuk jelentkezésedet! EZEK A FELADATOK VÁRNAK: ár...
    máj. 10.
  • adminisztrációs feladatok ellátása, házipénztár vezetése banki utalások előkészítése, végrehajtása... készítése, a vezetés támogatása a döntéshozatalban egyéb pénzügyhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; senior; Általános munkarend; Full time...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim