Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
23 db találat
Szűrés
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...máj. 10.
-
A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítésemáj. 09.
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00máj. 09.
-
Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...máj. 11.
-
munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...ma 00:35
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 08.
-
Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...máj. 10.
-
Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...máj. 07.
-
; egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása. felsőfokú végzettség felsőfokú angol... jogviszony; Kisgyermekeseknek; Főiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Ügyféltámogatás, Adminisztráció... ; Kereskedelmi munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Üzleti... status; For parents with small children; College; Administrator, Document Manager; Client Support... , Administration; Commercial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Business...máj. 12.
-
ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...máj. 12.
-
üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...máj. 11.
-
jogviszony; Kisgyermekeseknek; Egyetem; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens... ; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work... ; Home office; Employee status; For parents with small children; University; Administrator, Document... Manager; Professional Assistant; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; senior; General work schedule ...máj. 08.
-
és az ehhez szükséges adminisztráció Nappali tagozatos aktív, vagy 25. életév betöltése előtt akár passzív hallgatói...tegnap 13:06
-
- Személyügyi adminisztráció naprakész vezetése- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, problémák megoldása... nyelvismeret- Budapesti vagy közeli lakóhely- Irodai bejárás vállalása (heti 5 nap)- Kisgyermekes anyukák... és szakmai előrelépés- 8 órás munkavégzés irodai környezetben a Nagyvárad tér közelében- Cég és ügyfelek...máj. 12.
-
kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel az elvégzett feladatok adminisztrációja szállítási problémák... ; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; Német; junior; Általános... ; Logistic Specialist, Transport Organizer; Logistics Coordinator; Logistics administrator; Transportation...máj. 06.
-
kapcsolattartás belföldi és külföldi ügyfelekkel fuvarszervezés támogatása adminisztrációs...máj. 12.
-
IT szolgáltatást támogató munkatárs
Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megyeVolkswagen Group Services Kft. IT szolgáltatást támogató munkatárs Regionális adminisztratív... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; IT support, Helpdesk; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Online ügyfélszolgálat; IT...máj. 12. -
Key account menedzser
Rugalmas - Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeigények kezelése, adminisztráció Nálunk a helyed, ha rendelkezel: -2-4 év értékesítői... kommunikációs és kapcsolatteremtő képességgel-B kategóriás jogosítvánnyal-Irodai alkalmazások...máj. 08. -
X. Kerületi irodánkba keressük új munkatársunkat Kereskedelmi asszisztens pozícióba napi 8 órás munkaidőbe. Amennyiben gyakorlott vagy az Microsoft Office használatában és az angol nyelvű levelezés sem okoz gondot, akkor mielőbb várjuk jelentkezésedet! EZEK A FELADATOK VÁRNAK: ár...máj. 10.
-
adminisztrációs feladatok ellátása, házipénztár vezetése banki utalások előkészítése, végrehajtása... készítése, a vezetés támogatása a döntéshozatalban egyéb pénzügyhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; senior; Általános munkarend; Full time...máj. 10.