Helpdesk munkatárs állások, munkák

391 db találat Szűrés
  • Gödöllői multinacionális gyártó cégnél felhasználók IT támogatása. MS Windows alapú számítógépes rendszer üzemeltetése, új eszközök üzembehelyezése, karbantartása. Kapcsolattartás külföldi IT csoporttal, installációs és adatmentési feladatok megoldása. Számítógépcserék, projektek...
    tegnap 11:10
  • Helpdesk munkatárs

    1102 Budapest, Kőrösi Csoma Sándor út
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    márc. 27.
  • A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása: telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékoztatása a Mic...
    tegnap 09:30
  • Service Desk Agent Karriertipp!

    1191 Budapest, Vak Bottyán utca
    Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven A beérkező hibabejelentések feldolgozása, megoldása Magasabb szintű problémák eszkalálása L2 felé Folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal és mego...
    tegnap 12:35
  • Solving IT related problems and handle customer requests Provide remote support via telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skills
    tegnap 11:35
  • You are the first point of contact for customers seeking technical assistance by using the self service portal, email or, if necessary, by phone Your task is to qualify and document the problems raised by customers as well as Identify the types, categories, severity, and urgency...
    ma 14:40
  • Handle end user calls and web queries in Spanish and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
    márc. 26.
  • Every day will bring new and exciting challenges on the job while you: Learn and use groundbreaking technologies. Engineers will apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions for our customers and lead customer interactions by thoughtfully working with the...
    ma 09:15
  • Customer Support Manager

    1108 Budapest, Bányató utca 13.
    Ensure that SLAs are met and that the support line operates at its best. Manage resources and maintain the support schedule to ensure 24/7 coverage. Assign and manage customer queries and issues to Technical Support Engineers. Handle all customer escalations related to support is...
    ma 13:36
  • Felhasználók napi szintű technikai támogatása Level 1 szinten (hardver- és szoftverrendszerek) A hívások, problémák pontos adminisztrációja Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő megoldási szintre Az ügyfelek elégedettségének fenntartása és javítása...
    márc. 26.
  • telefonon, e-mail-en érkező feladatok elvégzése, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, problémák jelentése, továbbítása a tapasztaltabb szakemberek felé projektekben való részvétel
    tegnap 15:55
  • LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...
    ma 14:21
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim