Helpdesk munkatárs állások, munkák
391 db találat
Szűrés
-
Gödöllői multinacionális gyártó cégnél felhasználók IT támogatása. MS Windows alapú számítógépes rendszer üzemeltetése, új eszközök üzembehelyezése, karbantartása. Kapcsolattartás külföldi IT csoporttal, installációs és adatmentési feladatok megoldása. Számítógépcserék, projektek...tegnap 11:10
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 27.
-
A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása: telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása, vállalati ügyfeleink szakszerű tájékoztatása a Mic...tegnap 09:30
-
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven A beérkező hibabejelentések feldolgozása, megoldása Magasabb szintű problémák eszkalálása L2 felé Folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal és mego...tegnap 12:35
-
Solving IT related problems and handle customer requests Provide remote support via telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillstegnap 11:35
-
felhasználók támogatása angol és magyar nyelven szoftveres és hardveres hibabejelentések kezelése megoldása, adminisztrálása, eszkalálása a ticketing rendszer használatával ellátási lánc projektekben való részvétel a logisztika különböző tervezési és tesztelési folyamatában való...tegnap 08:05
-
európai üzleteink, irodáink és logisztikai központjaink IT támogatása telefonon és e-mailben felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása problémabejelentések és igénylések dokumentálása kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal programok telepítése, adatme...tegnap 15:25
-
Execute day to day customer service-related operational tasks from end to end, ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values. Leverage deep...tegnap 23:45
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése, szükség esetén az illetékes területek felé történő továbbítása, hibajegy kezelő rendszer használata, javításra szoruló eszközök, tartoz...márc. 24.
-
You are the first point of contact for customers seeking technical assistance by using the self service portal, email or, if necessary, by phone Your task is to qualify and document the problems raised by customers as well as Identify the types, categories, severity, and urgency...ma 14:40
-
Execute day to day customer service-related operational tasks from end to end, ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values. Leverage deep...márc. 27.
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmárc. 26.
-
Every day will bring new and exciting challenges on the job while you: Learn and use groundbreaking technologies. Engineers will apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions for our customers and lead customer interactions by thoughtfully working with the...ma 09:15
-
Ensure that SLAs are met and that the support line operates at its best. Manage resources and maintain the support schedule to ensure 24/7 coverage. Assign and manage customer queries and issues to Technical Support Engineers. Handle all customer escalations related to support is...ma 13:36
-
Bejövő hívások fogadása Ügyféltámogatás chat-en Foglalások előkészítése Vevői kérések hatékony teljesítése Alkalmanként panaszkezelés és problémamegoldásmárc. 24.
-
Munkatársak napi munkájának informatikai támogatása (második szintű támogatás nyújtása) Irodai infrastruktúra, informatikai eszközök beüzemelése, felügyelete és támogatása (telepítés, eszközök mozgatása, javítása, cseréje) Segítségnyújtás a hálózati infrastruktúra fizikai támogat...márc. 26.
-
Heti 40 órában kell dolgoznod Irodai szoftvereket telepítesz Hálózati hibákat detektálsz Online segítséget nyújtasz Ügyfelekkel beszélgetsz telefonon Hálózati eszközöket, perifériákat állítasz be Vírusvédelmet alakítasz ki Karbantartást és frissítéseket végzel Automatizált adatme...ma 13:15
-
Felhasználók napi szintű technikai támogatása Level 1 szinten (hardver- és szoftverrendszerek) A hívások, problémák pontos adminisztrációja Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő megoldási szintre Az ügyfelek elégedettségének fenntartása és javítása...márc. 26.
-
telefonon, e-mail-en érkező feladatok elvégzése, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, problémák jelentése, továbbítása a tapasztaltabb szakemberek felé projektekben való részvételtegnap 15:55
-
LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...ma 14:21