Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Büroadministrator állás, munka
433 db találat
Szűrés
-
Projektlebonyolítás Cégképviselet Szerződés egyeztetések Műszaki és szervezési ügyintézés Irodai adminisztráció Èrtékesítéshez kötődő dokumentáció elvégzése Rendszeres kapcsolattartás meglévő és leendő ügyfelekkel Telefonos ügyintézésma 11:08
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...tegnap 11:10
-
Beszerzések teljeskörű megvalósítása (igényfelmérés, ajánlatkérés, ajánlattételek folyamatának irányítása, időben koordinálása, szerződéskötés) Kapcsolattartás a beszállítókkal Beérkező számlák ellenőrzése, vállalati rendszerben való rögzítése Havi zárásban való aktív részvétel H...ma 08:15
-
Részvétel az álláshirdetések közzétételében, a jelentkezések kezelésében és a toborzási folyamatok támogatásában. Új munkavállalók onboardingjának előkészítése, beleértve a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítését, valamint a belépési folyamatok koordinálását. Munkavál...ma 16:15
-
Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...máj. 13.
-
Identify and analyze root cause and solve incidents in the area of business applications, Perform administrative activities for IT solutions, Co-operate with Suppliers with regard to the solution, Provide support for change management process, Perform deployment of releases for b...ma 09:25
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...máj. 10.
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...máj. 12.
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...máj. 13.
-
Assist the leader in establishing a performance evaluation system along with relevant regulations and guidelines. Collaborate with various departments to define performance goals, regularly monitor progress, and assess performance outcomes. Develop and update a quantitative indic...máj. 10.
-
Gain hands-on experience in checking document content and classifying them based on respective HR processes. Evaluate document relevance for file/folder organization and adhere to data protection rules. Develop skills in assigning documents to the appropriate folder structure usi...máj. 12.
-
Day-to-Day tasks: Execute customer acceptance tests prior system change launches in the ESB Sales Front End System Execute the preparation of the European Direct Markets (EDM) ESB contracts related monthly finance reconciliation for FCSD-E ESB Finance Team Liaison with monthly...máj. 11.
-
The Data Analyst supports the Facility Manager and Facility Management (FM) staff by collecting and analyzing data and implementing quality management systems to improve the Facility Management Office's efficiency and effectiveness. Works with post’s Customer Service Center, ser...máj. 09.
-
ügyfélprofilok kezelése háznézések szervezése és lebonyolítása havi riportok, statisztikák készítésében való aktív részvétel szállodai egységekkel való közreműködés rendezvényszervezői feladatok segítése.máj. 11.
-
Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...máj. 11.
-
Napi adminisztratív feladatok ellátása az irodában, beleértve a recepciós feladatokat, a telefonhívások fogadását és az e-mailek kezelését Segítségnyújtás a látogatócsoportok szervezésében és kísérésében, biztosítva a vállalat létesítményeinek zökkenőmentes és kellemes megismerés...máj. 08.
-
tervek, Feladatellátási szerződések, Kormányhivatal, NEAK adminisztráció támogatása). A szervezeti... egység általános adminisztrációs támogatása. Felsőfokú végzettség MS Windows alapú irodai... alkalmazások (MS Office) magas szintű ismerete. Adminisztrációs munkakörben szerzett releváns szakmai... Budapest, Jász u. 84-88. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Full...ma 13:15
-
A cég munkáltatói márkájának létrehozásában és fejlesztésében való aktív részvétel a megfelelő minőségű munkaerő bevonzása érdekében. A toborzási és kiválasztási folyamat koordinálása: jelöltek felkutatása, szűrése, interjúzása és vezetői bemutatása, jelölt értékelések készítése...máj. 11.
-
Napelemek kivitelezésével foglalkozó, Nyíregyházi cégünk keresi leendő, irodai munkatársát a napi adminisztrációs feladatok és egyéb, a cég működéséhez kapcsolatos feladatok ellátására, hosszú távra!! Ha szeretnél egy fiatalos, pörgős csapatban dolgozni, ez a Te lehetőséged! Font...máj. 02.