-
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
Adminisztratív- és ügyfélkoordinátor
Budapest, II. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Egészségügyi intézmény napi adminisztrációs és operatív feladatainak koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- A hozzánk fordulók személyesen, telefonon, emailen történő tájékoztatása, irányítása
- Előjegyzések kezelése, szervezése, kapcsolattartás
- Munkafolyamatok kapcsán történő adatrögzítés
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- HR-folyamatok teljes körű menedzselése: toborzás, beléptetés és kiléptetés, munkaszerződések kezelése, bérszámfejtési adatok előkészítése, képzések és dolgozói fejlesztések koordinálása,
- A munkaügyi és adminisztratív nyilvántartások naprakészen tartása, a jogszabályoknak megfelelően,
November 10. -
Intézményi koordinátor
Hibrid • Budapest, V. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Kutatási Igazgató munkájának napi szintű támogatása kapcsolattartásban,
- Rendezvények, találkozók és konferenciák előkészítésében való részvétel, vendégek fogadása,
- Adminisztratív és pénzügyi támogatás biztosítása (pl. költségkövetés, dokumentáció kezelése, számlák felismerése és továbbítása),
November 13.• Előre sorolva 8 órája -
Recepciós
1191 Budapest, Lehel utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek, ügyfelek fogadása, Beérkező telefonhívások fogadása
- Adminisztratív feladatok ellátása
- A recepció és az iroda területének menedzselése és egyéb irodavezetést segítő tevékenység
- Telefonos és e-mail-es ügyfélszolgálat, üzenetek átvétele
- Konyha és tárgyalók rendben tartása
- Dokumentumok szkennelése
November 17.• Előre sorolva tegnap 11:43 -
Senior Controller
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Segítségnyújtás a vezetői riportok előkészítésében.
- Overhead riportok elkészítése, ellenőrzése, kapcsolattartás a Budget holderekkel.
- Társosztályokkal való szoros kapcsolattartás és kommunikáció.
- Negyedéves, éves beszámoló elkészítésében való részvétel.
- Junior kollégák támogatása.
November 07.• Előre sorolva 8 órája -
Sales assistant
Hibrid • Váci Greens Irodapark - Budapest, Váci út 117-133, 1138
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat és a Key Account Managerek operatív és adminisztratív támogatása
- Értékesítési prezentációk, riportok, ajánlatok előkészítése
- Terméklisták, szerződések, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, archiválása
- Adatrögzítés és ügyféladatok frissítése belső rendszerekben
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
Ipari folyamat minőségügyi mérnök
Nógrád megye
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Videó a hirdetésben
Főbb feladatokGyártási minőségügyi feladatok menedzselése a releváns területek esetében. (dolgozók oktatásának szervezése, folyamatok és a teljesítmény felügyelete)...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
HR támogató munkatárs
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása;
- munkaviszony létesítéssel, megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi adminisztráció;
- személyügyi adatok rögzítése, folyamatos frissítése, beléptetés dokumentálása;
- HR szakterületi számlák számlaigazolási folyamatainak kezelése és adminisztrációja;
Október 31.• Előre sorolva tegnap 09:55 -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok•pénzügyi, bérszámfejtési, társadalombiztosítási feladatok támogatása, •beérkező számlák kezelése, vállalatirányítási rendszerben való feldolgozása, kontírozása •dokumentációk kezelése, adminisztratív feladatok, •házipénztárkezelés, •ügyfélszolgálati feladatok ellátása, •kapcsolattartás a...
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:44 -
-
Senior Pénzügyi-Operatív Koordinátor
Hibrid • 1138 Budapest, Tomori utca 32.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Adminisztratív feladatok ellátása a pénzügy-hr-operatív területeken • Rendszeres pénzügyi riportok és elemzések készítése • Vevői-szállítói és egyéb szerződések elkészítése, kezelése • Bejövő számlák könyvelői előkészítése • Pénzügyi vezető munkájának támogatása napi operatív feladatokban. •...
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:43 -
-
Létesítményüzemeltetési mérnök
Joker-Diák Munkaerőszervező Iskolaszövetkezet - Debrecen, Csapó u. 28. II./4, 4024Br. 800e - 900e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Épületek infrastruktúrájához, rendszereihez tartozó műszaki problémák, megelőző karbantartások és hibaelhárítások gyors és hatékony kezelése
- Kapcsolattartás alvállalkozókkal, szolgáltatókkal és belső részlegekkel
- Adminisztratív munkák ellátása
- Műszaki projektek támogatása, vezetése
Tegnap 11:08 -
-
Pénzügyi munkatárs építőipari fókusszal
Hibrid • 1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cégcsoport pénzügyi működésének támogatása, adminisztratív és operatív pénzügyi feladatok önálló ellátása
- Szerződések és pénzügyi dokumentumok előkészítése, ellenőrzése, nyilvántartása és azok pontos pénzügyi teljesítésének nyomon követése
Október 31.• Előre sorolva tegnap 16:10 -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A Key Account Manager napi munkájának operatív támogatása
- Ügyfélrelációk kezelése: egyeztetések, információtovábbítás, utánkövetés
- Helyszíni bejárásokon, tárgyalásokon való részvétel (autós munkavégzés a munkaidő részét képezi)
- Értékesítési anyagok, ajánlatok és riportok elkészítése
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:05 -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- projektmenedzserek és a projektmenedzsment irodavezető munkájának támogatása;
- projektekkel és a foglalkoztató szervezeti egység munkájával kapcsolatos adminisztratív, szervezési és kommunikációs feladatok ellátása;
- megbeszélések szervezése, helyszín előkészítése;
November 10.• Előre sorolva 8 órája -
-
Képzésszervezési és adminisztrációs technikus
1096 Budapest, Haller utca 2.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szakmai tanfolyamok adminisztrációja: Felnőttképzési adminisztrációs rendszer kezelése, jelentkezések nyilvántartása, időpontok egyeztetése
- Tananyagok előkészítése, oktatási háttéranyagok összeállítása
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Pénzügyi referens
1134 Budapest, Váci út 19.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belföldi szállítói számlák tartalmi, formai ellenőrzése, nyilvántartásba vétele, igazoltatása, főkönyvi rendszerbe való integrálása, utalásra való előkészítése;
- Szállítói számlákat alátámasztó dokumentumok beszerzése és kezelése: szerződés, teljesítés igazolás, megrendelések;
November 07.• Előre sorolva 8 órája -
-
Budapest, XXII. kerület
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Támogatja a vállalat pénzügyi és kontrolling tevékenységét
- A vállalati üzletágak működésével kapcsolatos pénzügyi és kontrolling jelentéseket, kimutatásokat és statisztikákat készít, valamint részt vesz az üzletági KPI-rendszerek fejlesztésében
Friss -
-
HR Asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol, hanem:
- Munkaügyi ügyek: Te leszel a varázsló, aki összeállítja a szerződéseket, munkaköri leírásokat, HR doksikat – papíron és digitálisan is.
November 05.• Előre sorolva november 23. -
-
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva november 22. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!