Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

385 db találat
Szűrés
  • - Folyamatos kapcsolattartás, együttműködés a munkatársakkal és a szállítmányozó/fuvarozó cégekkel - Szállítmányozáshoz kapcsolódó dokumentációk elkészítése és adminisztrálása - Napi fuvarszervezési feladatok bonyolítása - Vállalatirányítási rendszer használata, napi munkák ponto...
    tegnap 09:20
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    tegnap 15:55
  • SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.
    ápr. 25.
  • Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása:   rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...
    ápr. 24.
  • Adminisztrátor-Pénztáros

    3527 Miskolc, Besenyői utca 16.
    Lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása, bevételi és kiadási jegyek könyvelése, postázás, levelezés, partnercégekkel való kapcsolattartás, készletváltozások, vásárlások, eladások nyomon követése, üzemanyag elszámolás, menetlevelek rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok elvég...
    ápr. 23.
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 22.
  • Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...
    ápr. 25.
  • Ügyfelekkel, belföldi- és külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések feldolgozása és nyomon követése Szállítási és vámkezelési ügyintézés Számlázás
    ápr. 22.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    ápr. 22.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 22.
  • Érdekel a marketing, ami tényleg nem csak játék és mese Láttál már közelről kreatív anyagot, vagy nagyon kíváncsi vagy rá Szeretnél részt venni az elkészítésében, majd magad készítenéd el vagy elő őket Tudsz rendszerben gondolkodni és tervezni (pl. össze tudsz tenni egy excelbe k...
    tegnap 11:05
  • Számlázással kapcsolatos tevékenységek Kintlévőség kezelés Bejövő számlák ellenőrzése Utalások előkészítése Pénzügyi kimutatások készítése Adatszolgáltatás Vállalaton belüli kapcsolattartás, információszolgáltatás Kapcsolattartás ügyfelekkel Megrendelések kezelése Cégvezetés munk...
    ápr. 22.
  • Beérkező külső és belső posta (papír alapú és e-mail levél, számla, szerződések, egyéb dokumentumok) átvétele, érkeztetése, iktatása, illetve szignálásra való előkészítése, hivatalos dokumentumok összeállítása, rendszerezése, továbbítása, nyomon követése, iratmegőrzés biztosítás...
    ápr. 22.
  • Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás Teakonyhai, irodai eszközök rendelése Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben Érkező látogatók fogadása Be- és kimenő posta kezelése Öltözőszekrények nyilvántartása,...
    ápr. 21.
  • Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése; Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása; Adatok rögzítése és logisztikai jelentések készítése; Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése adminisztratív szinten; Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elké...
    ápr. 21.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 22.
  • hibajavítás ügyintézése; projektek ügyintézése; karbantartások ügyintézése, állományi táblázatok naprakészen tartása szerelőkkel és társosztályokkal való kapcsolattartás, átadási dokumentációk elkésztése; megrendelések rögzítése (NMBS, Trello, naptár, saját vállalatirányítási ren...
    tegnap 14:15
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim