Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélkapcsolati menedzser állások, munkák főiskolai végzettséggel
34 db találat
Szűrés
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
saját ügyfélkör kezelése és bővítése, beérkező telefonos és írásos ügyfélmegkeresések kezelése, megoldása tudj jól működni egy nagyobb csapatban, legyél elhivatott, pozitív beállítottságú, egyszerre többféle feladattal terhelhetőmáj. 24.
-
beérkező hívások fogadása, e-mail-ek megválaszolása, napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mail-ben és telefonon, ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtásmáj. 24.
-
Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...máj. 24.
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben (ServiceNow) Elsőszintű tájékoztatás és segítségnyújtás a munkatársak részére Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése, ü...máj. 23.
-
9 területi képviselőnk dolgozik az ország területén. Ezt a csapatot szeretnénk bővíteni az Idegennyelvű Ügyfélkezelő kollégával. Minden képviselő egy adott szubrégiót kezel, ami általában 2-3 megye kiszolgálását jelenti. Nagyon sokszínű a csapat, sok különböző egyéniség alkotja,...máj. 24.
-
beérkező ügyfélhívások kezelése, ügyféligények felvétele árajánlatok előkészítése, és kiküldése megrendelések kezelése – adminisztráció, nyomon követés speciális igényű ügyfelek kezelése, a különleges helyzetek megoldásának támogatása, dokumentálása és továbbítása az érintettekne...máj. 23.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...máj. 21.
-
munkavállalók kérdéseinek megválaszolása és kezelése TB, Bér területen kapcsolattartás a budapesti irodában dolgozó kollégákkalmáj. 23.
-
Az értékesítő kollégák támogatása Kapcsolattartás a meglévő és új ügyfelekkel Időpontok egyeztetése az üzletkötők részéremáj. 22.
-
Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...máj. 21.
-
A közszolgáltatási szolgáltatással kapcsolatos megkeresések szignálása, kezelése és megválaszolása. A kiemelt partnerektől és ügyfelektől, valamint hatóságtól érkező megkeresések eszkalálása Javaslatokkal támogatni a B2C Ügyfélszolgálati szervezetet a fejlesztési irányok kialakít...máj. 21.
-
Ügyfélszolgálatos munkatárs Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi... ; Középiskola; Telefonos ügyfélszolgálat; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat; Angol; Általános munkarend; Full... time work; Employee status; High school; Call Center Services; Client Services, Customer Services; English; General work schedule ...máj. 25.
-
Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni egy innovatív fizetési megoldásokat és technológiákat biztosító cég partnereit (kis- és középvállalkozások kereskedelmi területen), ahol tudásoddal, szakmai tapasztalatodda...máj. 21.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...máj. 22.
-
See the English description below Kapcsolattartás az ügyfelekkel közvetlenül és az értékesítési csapat tagjain keresztül A szolgáltatási kapcsolat megszervezése a hozzárendelt ügyfélfiókok elsődleges kapcsolattartójaként Régiók ellátási igényeinek feltérképezése Döntéshozásban...máj. 20.
-
Ügyfelekkel kapcsolattartás adategyeztetés szintjén Közreműködés az új biztosítási igények megfogalmazásában, meglévő szerződések megújításában és ajánlatkészítésben Ügyfelek és szerződések adatainak nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, folyamatos karbantartása Biztosítói...máj. 21.
-
A Profession Services toborzási szolgáltatásainak értékesítés telefonon új ügyfelek számára (hideg hívások) Potenciális ügyfelek felkutatása, új ügyfél akvirálás, lead generálás Ügyfelekkel való kapcsolattartás Az ügyfélkör tudatos megismerése, feltérképezése, piacszegmentálás To...máj. 24.
-
Petrányi-Autó Kft. Kontakt center munkatárs 1107 Budapest, Mázsa tér 5-7. Budapest Budapest Call... center munkatárs A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása... Lojalitás Program, fejlődési lehetőség. Teljes munkaidő; Középiskola; Telefonos értékesítő... ; Telefonos ügyfélszolgálat; Értékesítés, Kereskedelem; Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat... ; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; High school; Telesales Agent; Call Center Services...máj. 23.