Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélkapcsolati menedzser állások, munkák pályakezdőknek
75 db találat
Szűrés
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...tegnap 09:30
-
Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands! If like us, you are p...ma 16:15
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 28.
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managersápr. 27.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.
-
Magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (diákmunka - Otthonról végezhető!)
1134 Budapest, Tüzér utca 39.Ügyfélszolgálatra beérkező hívások kezeléseápr. 26. -
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezeléseápr. 28.
-
Telefonos ügyfélszolgálat E-mailek kezelése Webshop kezelése Számlázó program kezelése Megrendelések összekészítése Irodai adminisztrációápr. 27.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül. Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt. Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése. Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.ápr. 28.
-
Ebben a munkakörben Ön az alábbi főbb tevékenységekkel járul hozzá a Társaság sikeres működéséhez: Back-office területen: a közterületi parkolás-üzemeltetésre vonatkozó jogszabályok ismeretével, a parkolási eseményekre beérkező írásos panaszok szakrendszerbe rögzítésével, a panas...ápr. 26.
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásaápr. 27.
-
Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...ápr. 26.
-
A 4Life Direct Kft. által közvetített biztosítással rendelkező ügyfelekkel való kapcsolattartás. Mind bejövő, mind kimenő hívások kezelése során Ügyfélkapcsolatok erősítése a hívások soránápr. 26.
-
Webshop ügyfélkapcsolati munkatárs - diákmunka (Budaörs)
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14.Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás Munkaidő: H-P 08:00-18:00 Szombat 08:00-15:00 között heti min. 3 nap vállalása, leginkább délelőtti órákbanápr. 27. -
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Adminisztráció Beérkező megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés Megrendelői panaszok kezelése szóban és írásban Feladatok továbbítása az illetékes kollégáknak Változó munkarend hétköznapi/hétvégi akár esti műszak (műszakok: 08:30-17:00 és 14:30-23:00)...ápr. 20.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás (telefon, e-mail) Kárügyintézés Dokumentáció kezeléseápr. 24.
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásaápr. 25.
-
Potenciális ügyfelek megkeresése Elérhetőségek egyeztetése Sales osztály felé való adattovábbításápr. 26.