Számviteli Rendszer Kft. logo

Ügyviteli szoftver helpdesk operátor - ügyfélszolgálatos

Állás részletei

  • Cég neve

    Számviteli Rendszer Kft.

  • Munkavégzés helye

    8000 Székesfehérvár, Tolnai utca 34.

  • Fizetés

    Bruttó 400e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Fejér vármegyéből keresünk elsősorban könyvelési ismeretekkel rendelkező közgazdasági, vagy pénzügyi-számviteli végzettségű vagy gazdasági informatikus munkatársat székesfehérvári irodánkba. Leendő munkatársunk feladata az integrált ügyviteli rendszerünkkel kapcsolatos megkeresések és problémák megoldása, hatékony lebonyolítása helpdesk rendszerünkben és telefonon. A magabiztos alapszintű informatikai tudás is fontos, de a munka szempontjából a könyvelési, pénzügyi, számviteli ismeretek a legfontosabbak.

FELADATKÖR:
• Részvétel az Internetes ügyfélszolgálatunk (helpdesk felület) felügyeletében, a hibajelzések kezelésében, és az ügyfelek szoftverhasználattal kapcsolatos problémáinak megoldásában.
• Ügyfelek megkereséseivel kapcsolatos egyéb teendők, pl.: partnertörzs karbantartás, lejárt programkövetési határidők figyelése, program installálás, kérdések megválaszolása telefonon.
• Szükség esetén oktatás, bemutató és személyes kiszállás lebonyolítása, valamint projektekben és adatkonvertálásokban való részvétel.
• Online Tudásbázisunk cikkeinek karbantartása, új fejlesztések tesztelése

Elvárások

ELVÁRÁSOK:
• Gazdasági informatikus végzettség vagy legalább középfokú közgazdasági vagy pénzügyi szakirányú végzettség.
• MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete. (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• Haladó informatikai ismeretek.
• Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség, udvarias hozzáállás, diplomáciai érzék.
• Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés.

Előnyt jelent

ELŐNY, DE NEM FELTÉTEL:
• Hasonló szakterületen szerzett szakmai tapasztalat.
• Qualitysoft könyvelő vagy bérprogram felhasználói szintű ismerete.
• Felsőfokú szakirányú végzettség vagy Gazdasági informatikus végzettség .
• B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

AMIT KÍNÁLUNK:
• Versenyképes fizetés.
• Fiatalos, dinamikus kollégák.
• Kellemes, kulturált munkakörnyezet.
• Normál munkarendben történő munkavégzés.
• Cégünk több évtizedes tapasztalattal rendelkezik az ügyviteli szoftverek piacán.

Céginformáció

MUNKAVÉGZÉS HELYE:
 • Székesfehérvár, belváros.
• Utazási költségtérítés (amennyiben nem Székesfehérváron él)

Jelentkezés módja

Önéletrajzot várunk.


Álláshirdetés jelentése