Állás részletei
-
Cég neve
Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság
-
Munkavégzés helye
1135 Budapest, Szabolcs utca 37-43. -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
- Az ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben, adategyeztetések, alapigényt helyettesítő termékek felajánlásával kapcsolatos teendők.
- Az ügyfelektől érkező igények regisztrálása és a feladatok koordinálása az illetékes társosztályok felé.
- A beérkező igények idősor szerinti kezelése, priorizált igények előresorolása.
- Reklamációkezelés, problémamegoldás, adott esetben a megoldás felügyelete.
- Beérkező dokumentumok formai és alaki ellenőrzése, hiánypótlás kiküldése a feladatkezelő rendszerben.
- Általános információszolgáltatás, tanácsadás az ellátottak felé.
- Kapcsolattartás a KEF társosztályaival, a tőlük érkező igénykezelések során ügyintézés.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, az 51/2016. (XII.13.) NGM rendelet, valamint a Főigazgatóságnál hatályban lévő kollektív szerződés és a KEF szabályzataiban rögzített rendelkezések az irányadók.
Elvárások
- középfokú iskolai végzettség (érettségi)
- számítógépes ismeretek (MS Office), különös tekintettel az Excel és Word programokra
- magyar állampolgárság
- büntetetlen előélet
- cselekvőképesség
Előnyt jelent
- ellátási- logisztikai területen szerzett gyakorlat
- 1-2 év tapasztalat ügyfélkezelésben vagy telefonos ügyfélszolgálati területen,
de pályakezdőket is szívesen látunk - FORRÁS ügyviteli rendszer felhasználói szintű ismerete
- közigazgatás területén szerzett tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- nagyfokú megbízhatóság
- proaktivitás
- csapatszellem
- felelősségvállalás, felelősségtudat, udvariasság
- kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban is, tömör és pontos fogalmazás készség
- önálló munkavégzés, ugyanakkor kiemelkedő együttműködő képesség
- jó problémamegoldó képesség
- terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés
- komplex, rendszerszemléletű gondolkodás
- monotonitástűrés
Amit kínálunk
- Hosszútávú, stabil munkahely,
- Helyi orvosi rendelőnkben éves orvosi vizsgálattal és ingyenes belgyógyászati tanácsadással gondoskodunk az egészség megőrzéséről,
- Cafetéria rendszerünk keretében választható juttatások: SZÉP kártya,bölcsődei, óvodai ellátás költségtérítése,
- Szociális juttatások (szociális segély, temetési segély, szülési segély)
- Ingyenes szauna használat,
- Képzésen történő részvétel biztosítása,
- Kedvezményes autómosatási lehetőség,
- Kedvezményes mobiltelefon előfizetés,
- Kedvezményes utazásra jogosító utalvány biztosítása kormányrendelet szerint
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Sportolási lehetőség
Céginformáció
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Kormányzati Logisztikai Igazgatóság Ügyfélkapcsolati Önálló Osztály ügyfélszolgálati előadó munkakör betöltésére
A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv. A költségvetési szerv feladatkörét a 250/2014. (X.2.) Kormányrendelet, illetve az alapító okirat határozzák meg.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Próbaidő: 4 hónap
A munkavégzés helye: 1135 Budapest, Szabolcs utca 37-43.
Jelentkezés módja
A pályázathoz csatolni kell:
- a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát, az elbírálásnál előnyt jelentő tényezők ismertetésével;
- rövid bemutatkozó motivációs levelet bruttó bér megjelölésével
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak kiállítására tett kötelezettségvállalási nyilatkozat;
- a végzettséget igazoló oklevelek másolatát;
- a pályázó hozzájáruló nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik;
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat sikertelensége esetén hozzájárul önéletrajza zárt kezeléséhez.
A munkakör betölthető:
Az elbírálást követően azonnal.
A pályázatok benyújtásának határideje:
2025.11.24.
A KÖZIGÁLLÁSI PUBLIKÁLÁS IDŐPONTJA:
2025.10.24.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázati anyagokat a fent megjelölt tartalommal elektronikus úton, a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük benyújtani.
A pályázat elbírálásának határideje:
2025.12.10.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
