Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság logó

Ügyfélszolgálati előadó

Állás részletei

  • Cég neve

    Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság

  • Munkavégzés helye

    1135 Budapest, Szabolcs utca 37-43.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és e-mailben, adategyeztetések, alapigényt helyettesítő termékek felajánlásával kapcsolatos teendők.
  • Az ügyfelektől érkező igények regisztrálása és a feladatok koordinálása az illetékes társosztályok felé.
  • A beérkező igények idősor szerinti kezelése, priorizált igények előresorolása.
  • Reklamációkezelés, problémamegoldás, adott esetben a megoldás felügyelete.
  • Beérkező dokumentumok formai és alaki ellenőrzése, hiánypótlás kiküldése a feladatkezelő rendszerben.
  • Általános információszolgáltatás, tanácsadás az ellátottak felé.
  • Kapcsolattartás a KEF társosztályaival, a tőlük érkező igénykezelések során ügyintézés.
     

 

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, az 51/2016. (XII.13.) NGM rendelet, valamint a Főigazgatóságnál hatályban lévő kollektív szerződés és a KEF szabályzataiban rögzített rendelkezések az irányadók. 

Elvárások

  • középfokú iskolai végzettség (érettségi)
  • számítógépes ismeretek (MS Office), különös tekintettel az Excel és Word programokra
  • magyar állampolgárság
  • büntetetlen előélet
  • cselekvőképesség

Előnyt jelent

  • ellátási- logisztikai területen szerzett gyakorlat
  • 1-2 év tapasztalat ügyfélkezelésben vagy telefonos ügyfélszolgálati területen,
    de pályakezdőket is szívesen látunk
  • FORRÁS ügyviteli rendszer felhasználói szintű ismerete
  • közigazgatás területén szerzett tapasztalat
     

Elvárt kompetenciák:

  • nagyfokú megbízhatóság
  • proaktivitás
  • csapatszellem
  • felelősségvállalás, felelősségtudat, udvariasság
  • kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban is, tömör és pontos fogalmazás készség
  • önálló munkavégzés, ugyanakkor kiemelkedő együttműködő képesség
  • jó problémamegoldó képesség
  • terhelhetőség, pontos, precíz munkavégzés
  • komplex, rendszerszemléletű gondolkodás
  • monotonitástűrés

Amit kínálunk

  • Hosszútávú, stabil munkahely,
  • Helyi orvosi rendelőnkben éves orvosi vizsgálattal és ingyenes belgyógyászati tanácsadással gondoskodunk az egészség megőrzéséről,
  • Cafetéria rendszerünk keretében választható juttatások: SZÉP kártya,bölcsődei, óvodai ellátás költségtérítése,
  • Szociális juttatások (szociális segély, temetési segély, szülési segély)
  • Ingyenes szauna használat,
  • Képzésen történő részvétel biztosítása,
  • Kedvezményes autómosatási lehetőség,
  • Kedvezményes mobiltelefon előfizetés,
  • Kedvezményes utazásra jogosító utalvány biztosítása kormányrendelet szerint

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség

Céginformáció

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság Kormányzati Logisztikai Igazgatóság Ügyfélkapcsolati Önálló Osztály ügyfélszolgálati előadó munkakör betöltésére

A Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szerv. A költségvetési szerv feladatkörét a 250/2014. (X.2.) Kormányrendelet, illetve az alapító okirat határozzák meg.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Próbaidő: 4 hónap

A munkavégzés helye: 1135 Budapest, Szabolcs utca 37-43.

Jelentkezés módja

A pályázathoz csatolni kell:

  • a pályázó fényképes szakmai önéletrajzát, az elbírálásnál előnyt jelentő tényezők ismertetésével;
  • rövid bemutatkozó motivációs levelet bruttó bér megjelölésével
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak kiállítására tett kötelezettségvállalási nyilatkozat;
  • a végzettséget igazoló oklevelek másolatát;
  • a pályázó hozzájáruló nyilatkozatát arról, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhetik;
  • a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat sikertelensége esetén hozzájárul önéletrajza zárt kezeléséhez.

 

A munkakör betölthető:

Az elbírálást követően azonnal.

A pályázatok benyújtásának határideje:

2025.11.24.

A KÖZIGÁLLÁSI PUBLIKÁLÁS IDŐPONTJA:
2025.10.24.

A pályázatok benyújtásának módja:

A pályázati anyagokat a fent megjelölt tartalommal elektronikus úton, a "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük benyújtani.

A pályázat elbírálásának határideje:

2025.12.10.


Álláshirdetés jelentése