Állás részletei
-
Cég neve
Provident Pénzügyi Zrt.
-
Munkavégzés helye
Szeged
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Home office
- Részmunkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- napi 6 óra
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
A Provident Pénzügyi Zrt. új munkatársakat keres
Ügyfélkapcsolati operátor - Szeged
pozícióba.
Miért csatlakozz hozzánk?
- A Provident nagy múlttal rendelkező, stabil, nemzetközi hátterű vállalat. Cégünk háromszoros legjobb munkahely díjas 2500 munkavállaló véleménye alapján, és kilencszer nyerte el a Superbrands díjat.
- Tagja lehetsz egy olyan profi call center csapatnak, amely többször is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat.
- Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.
Feladatok
- Kimenő és bejövő hívások kezelése;
- a Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatások értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása;
- Telesales hívások kezelése
- ügyfélelégedettségi, valamint különböző célú és fókuszú telefonos értékesítési kampányokban való részvétel;
- teszt kampányok során aktív közreműködés.
Amit várunk tőled
- Telesales/ call center területen szerzett tapasztalat előnyt jelent;
- középfokú végzettség;
- eredményorientáltság,
- magabiztos, határozott fellépés;
- rugalmasság a beosztást illetően ( délelőtti/ délutáni munkavégzés, minimum havi 1 szombati munkanap vállalása).
Amit kínálunk
- Fiatal, vidám, sikerorientált csapat;
- multinacionális környezet;
- alkalmazotti jogviszony (választható munkarend: 6 órás vagy 8 órás);
- home office lehetősége, de irodai jelenlét is szükséges heti szinten 2 nap;
- kiszámítható, eredményeken alapuló bónusz lehetőség;
- vállalaton belüli előrelépés lehetősége.
Munkavégzés helye: Szeged SSC
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Banki, Biztosítási szakügyintéző
- Banki értékesítés
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése