Provident Pénzügyi Zrt. logo

Ügyfélkapcsolati operátor (Szeged)

Állás részletei

  • Cég neve

    Provident Pénzügyi Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Szeged

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Home office
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • napi 6 óra
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Provident Pénzügyi Zrt. új munkatársakat keres

Ügyfélkapcsolati operátor - Szeged

pozícióba.

Miért csatlakozz hozzánk?

  • A Provident nagy múlttal rendelkező, stabil, nemzetközi hátterű vállalat. Cégünk háromszoros legjobb munkahely díjas 2500 munkavállaló véleménye alapján, és kilencszer nyerte el a Superbrands díjat.
  • Tagja lehetsz egy olyan profi call center csapatnak, amely többször is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat.
  • Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.

Feladatok

  • Kimenő és bejövő hívások kezelése;
  • a Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatások értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása;
  • Telesales hívások kezelése
  • ügyfélelégedettségi, valamint különböző célú és fókuszú telefonos értékesítési kampányokban való részvétel;
  • teszt kampányok során aktív közreműködés.

Amit várunk tőled

  • Telesales/ call center területen szerzett tapasztalat előnyt jelent;
  • középfokú végzettség;
  • eredményorientáltság,
  • magabiztos, határozott fellépés;
  • rugalmasság a beosztást illetően ( délelőtti/ délutáni munkavégzés, minimum havi 1 szombati munkanap vállalása).

Amit kínálunk

  • Fiatal, vidám, sikerorientált csapat;
  • multinacionális környezet;
  • alkalmazotti jogviszony (választható munkarend: 6 órás vagy 8 órás);
  • home office lehetősége, de irodai jelenlét is szükséges heti szinten 2 nap;
  • kiszámítható, eredményeken alapuló bónusz lehetőség;
  • vállalaton belüli előrelépés lehetősége.

 

Munkavégzés helye: Szeged SSC

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Banki értékesítés
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Álláshirdetés jelentése