Állás részletei
-
Cég neve
Provident Pénzügyi Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Home office
- Részmunkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- napi 8 óra
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
A Provident Pénzügyi Zrt. új munkatársakat keres
Ügyfélkapcsolati operátor
pozícióba.
Miért csatlakozz hozzánk?
- A Provident nagy múlttal rendelkező, stabil, nemzetközi hátterű vállalat. Cégünk háromszoros legjobb munkahely díjas 2500 munkavállaló véleménye alapján, és ötször nyerte el a Superbrands díjat.
- Tagja lehetsz egy olyan profi call center csapatnak, amely többször is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat.
Mi vár Rád a Providentnél?
Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.
Feladatok:
- Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése;
- A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása;
- TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás);
- Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel.
Amit várunk tőled:
- Középfokú végzettség;
- Rugalmasság a beosztást illetően (délelőtti/ délutáni munkavégzés, illetve minimum havi 1 szombati munkavégzés);
- Telesales/ call center területen szerzett tapasztalat előnyt jelent;
- Nyelvtudást nem szükséges.
Mivel lehetsz nagyon sikeres nálunk?
- Jó kommunikációs készség;
- Eredményorientáltság;
- Magabiztos és határozott fellépés.
Amit kínálunk:
- Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos és sikerorientált csapat;
- Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
- Alkalmazotti jogviszony (6-8 órás); határozatlan idejű munkaszerződés;
- Rugalmas munkaidőbeosztás;
- Home office lehetőség, elvárt irodai jelenlét heti szinten 2 nap;
- Motivációs juttatások:
- kiszámítható, havi eredményeken alapuló bónusz lehetőség
- csoport verseny - egyedi díjazás, szezonális bónuszok
- teljesítménytől függően nyereményutazáson való részvétel
- vállalaton belüli előrelépési lehetőség
- Cafetéria;
- Egészség- és életbiztosítás;
- Alapos betanítás, a betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása, rendszeres szakmai tréningek;
- Céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel;
- Munkaeszközök biztosítása: laptop, mobiltelefon készülék és hozzá kapcsolódó előfizetői csomag (magáncélra is használható telefon és a mobilinternet).
Munkavégzés helye: Budapest Központi Iroda
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Banki, Biztosítási szakügyintéző
- Banki értékesítés
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése