Állás részletei
-
Cég neve
Hun-Ren Központ
-
Munkavégzés helye
1052 Budapest, Piarista utca 4.
-
Egyéb juttatások
- Szakmai tréningek
- Nyelvtanulás támogatása
- Munkába járás támogatás
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Szakmai gyakorlat
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Hun-Ren Központ
A HUN-REN Központ független költségvetési intézmény. Az HUN-REN kutatóhálózat tizenegy kutatóközpontjának és hét kutatóintézetének, továbbá egyetemeken és más közintézményekben működő több, mint 150 támogatott kutatócsoportjának (a továbbiakban együtt: kutatóhelyek) kutatói a matematika és természettudományok, az élettudományok, illetve a bölcsészet- és társadalomtudományok legváltozatosabb területein végeznek kutatásokat.
Titkársági asszisztens
Feladatok
- feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi;
- ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását;
- teljeskörű adminisztráció, levelek, iratok rendezése, nyilvántartása;
- titkársági feladatok ellátása, e-mailek kezelése, megválaszolása, továbbítása, fénymásolás, szkennelés;
- dokumentációk összeállítása, ellenőrzése döntés-előkészítő testületek részére a kutatóhelyi anyagok figyelembevételével;
- irodaszerek, nyomtatványok igénylése, kezelése;
- az osztályvezetők munkájának segítése;
- kapcsolattartás a HUN-REN Központ, valamint a kutatóhelyek vezetőivel és munkatársaival;
- a HUN-REN Központhoz tartozó könyvtárak munkatársaival való kapcsolattartás.
Elvárások
- felsőfokú iskolai végzettség;
- titkársági és adminisztrációs munkakörben szerzett 1-3 éves szakmai gyakorlat;
- iratkezelési rendszer kezelésében szerzett tapasztalat;
- jó kommunikációs- és fogalmazási készség;
- jó problémamegoldó készség;
- középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban;
- igényes, kitartó, határidőket betartó munkavégzés;
- számítógépes felhasználói ismeretek magas szintű ismerete (MS Office, erős Excel tudással); adatfeldolgozás, adatbázis kezelés;
- önálló, precíz munkavégzésre és csapatmunkára való képesség;
- kihívásokat és konfliktusokat kezelő képesség, terhelhetőség.
- A pályázat részeként benyújtandó iratok és igazolások:
- motivációs levél, mely tartalmazza a korábbi munkatapasztalat részleteit, és a kapcsolódását a megpályázott álláshoz, a fizetési igény feltüntetésével;
- részletes szakmai önéletrajz;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Előnyt jelent
- Poszeidon (EKEIDR) irat- és dokumentumkezelő rendszerben szerzett gyakorlat,
- közigazgatásban szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony, három hónap próbaidő kikötésével.
- barátságos, támogató légkör
- béren kívüli juttatás
- egészségbiztosítási csomag
- jó megközelíthetőség
- modern irodai környezet
- képzési, fejlődési lehetőségek
Jelentkezés módja
Jelentkezni a lenti "Jelentkezem" gomb megnyomásával a szükséges dokumentumok feltöltésével lehet.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése