Hun-Ren Központ logo

Titkársági asszisztens

Állás részletei

  • Cég neve

    Hun-Ren Központ

  • Munkavégzés helye

    1052 Budapest, Piarista utca 4.

  • Egyéb juttatások

    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Szakmai gyakorlat
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Hun-Ren Központ
A HUN-REN Központ független költségvetési intézmény. Az HUN-REN kutatóhálózat tizenegy kutatóközpontjának és hét kutatóintézetének, továbbá egyetemeken és más közintézményekben működő több, mint 150 támogatott kutatócsoportjának (a továbbiakban együtt: kutatóhelyek) kutatói a matematika és természettudományok, az élettudományok, illetve a bölcsészet- és társadalomtudományok legváltozatosabb területein végeznek kutatásokat.

Titkársági asszisztens

Feladatok

  • feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi;
  • ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását;
  • teljeskörű adminisztráció, levelek, iratok rendezése, nyilvántartása;
  • titkársági feladatok ellátása, e-mailek kezelése, megválaszolása, továbbítása, fénymásolás, szkennelés;
  • dokumentációk összeállítása, ellenőrzése döntés-előkészítő testületek részére a kutatóhelyi anyagok figyelembevételével;
  • irodaszerek, nyomtatványok igénylése, kezelése;
  • az osztályvezetők munkájának segítése;
  • kapcsolattartás a HUN-REN Központ, valamint a kutatóhelyek vezetőivel és munkatársaival;
  • a HUN-REN Központhoz tartozó könyvtárak munkatársaival való kapcsolattartás.

Elvárások

  • felsőfokú iskolai végzettség;
  • titkársági és adminisztrációs munkakörben szerzett 1-3 éves szakmai gyakorlat;
  • iratkezelési rendszer kezelésében szerzett tapasztalat;
  • jó kommunikációs- és fogalmazási készség;
  • jó problémamegoldó készség;
  • középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban;
  • igényes, kitartó, határidőket betartó munkavégzés;
  • számítógépes felhasználói ismeretek magas szintű ismerete (MS Office, erős Excel tudással); adatfeldolgozás, adatbázis kezelés;
  • önálló, precíz munkavégzésre és csapatmunkára való képesség;
  • kihívásokat és konfliktusokat kezelő képesség, terhelhetőség.
  • A pályázat részeként benyújtandó iratok és igazolások:
  • motivációs levél, mely tartalmazza a korábbi munkatapasztalat részleteit, és a kapcsolódását a megpályázott álláshoz, a fizetési igény feltüntetésével;
  • részletes szakmai önéletrajz;
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

Előnyt jelent

  • Poszeidon (EKEIDR) irat- és dokumentumkezelő rendszerben szerzett gyakorlat,
  • közigazgatásban szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony, három hónap próbaidő kikötésével.
  • barátságos, támogató légkör
  • béren kívüli juttatás
  • egészségbiztosítási csomag
  • jó megközelíthetőség
  • modern irodai környezet
  • képzési, fejlődési lehetőségek

Jelentkezés módja

Jelentkezni a lenti "Jelentkezem" gomb megnyomásával a szükséges dokumentumok feltöltésével lehet.


Álláshirdetés jelentése