Állás részletei
-
Cég neve
One Magyarország Zrt.
-
Munkavégzés helye
Budapest -
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
- Sport támogatás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Céginformáció
A One-nál minden pillanat számít.
Amikor a csapat összeköt, amikor a fejlődés motivál, amikor a hatás lelkesít, amikor az elismerés húz, és amikor az ambíció hajt. Ezek a pillanatok határozzák meg a mindennapjainkat. Minden, amit teszünk, hozzájárul ahhoz, hogy a megélt pillanatok valóban számítsanak.
A 4iG cégcsoport tagjaként célunk, hogy Magyarország piacvezető telekommunikációs vállalatává váljunk. Stabil alapokra építünk, és innovatív megoldásokkal gazdagítjuk az emberek életét.
Minden pillanat számít. Hozd ki belőle a legtöbbet, csatlakozz hozzánk!
Feladatok
A pozíció fő feladata az alkalmazások karbantartásának megszervezése és végrehajtása, ideértve a telepítést, automatizálást, adminisztrációt, valamint a kapcsolódó jelentések készítését. Részt vesz a fejlesztések átadásában az alkalmazás támogatási oldalon, továbbá beállítja az alkalmazások és rendszerek felügyeleti eszközeit a megfigyelés és hibaelhárítás támogatására. Felelős a napi működés felügyeletéért különböző tesztelői és fejlesztői környezeteken, dokumentáció készítéséért, valamint a riasztási rendszerek konfigurálásáért korrelációs szabályokkal. Szoros, napi szintű kapcsolatot tart a fejlesztői csapatokkal, és közvetlenül együttműködik a beszállítókkal az alkalmazás támogatási kérdések és hibakövetés kapcsán.
- alkalmazások karbantartása, telepítése, automatizálása és támogatása
- incidensek kezelése és elemzése SLA-n belül
- monitoring eszközök (pl. Zabbix, Grafana, PagerDuty) konfigurálása és scriptelés
- kapcsolattartás fejlesztői csapatokkal és beszállítókkal
- tesztelői és éles környezetek felügyelete, verziózás kezelése
- első vonalbeli támogatás szakmai irányítása és csapat betanítása
- rendszeres dokumentáció és riasztási szabályok kezelése
- automatizáció és folyamatos fejlesztés támogatása
Téged keresünk, ha...
- felsőfokú informatikai végzettséged van, és 5-10 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
- erős Linux/Unix és SQL (Oracle) ismeretekkel rendelkezel
- scriptelésben jártas vagy (Shell, Perl, Python)
- ismered az Oracle Weblogic-et és CI/CD folyamatokat
- magabiztosan kommunikálsz magyarul és középfokon angolul
- ITIL alapismereteid vannak, képes vagy proaktív és önálló munkavégzésre
Amit kínálunk
- cafeteria csomag és bónusz vagy jutalék
- laptop és mobiltelefon (korlátlan hang- és adattarifa csomaggal)
- hibrid munkavégzés
- vállalati egészségbiztosítás (Swiss Clinic)
- munkavállalói kedvezmények (pl. Employee flotta)
- jóléti program
- 4 fizetett nap szabadság/év vállalat által szervezett jótékonysági projektekhez
- egyéb kedvezmények (pl. AYCM kártya, szemüvegtámogatás)
- tanulási lehetőségek (belső képzések)
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése