Veszprémi Érsekség

Pályázatot hirdet az alábbi állás betöltésére:

Pályázati referens

Ezeréves múlt, változatos feladatok

Főbb feladatok, munkák:

  • Naprakész, részletes nyilvántartást vezet az Érsekség és az Érsekség által alapított, belső egyházjogi személyek, felügyelt intézmények, plébániák, vállalkozások, alapítványok pályázati tevékenységéről, a felújítási és beruházási projektekről; koordinálja a különböző szereplők együttműködését.
  • Szorgalmazza, segíti és ellenőrzi az Érsekség pályázatairól, a támogatók, hatóságok részére küldendő beszámolók, elszámolások megfelelő minőségben és időben történő előkészítését, elkészítését és megküldését az illetékesek részére. Gondoskodik a pályázatok adatainak a kormányzati elektronikus nyilvántartási rendszerbe történő feltöltéséről.
  • Eseti utasítás szerint közreműködik az Érsekség és az Érsekség által alapított, belső egyházjogi személyek, felügyelt intézmények, plébániák, vállalkozások, alapítványok érdekkörébe tartozó pályázatok előkészítésében, lebonyolításában, ellenőrzésében.
  • Naprakészen követi (monitorozza) a részben vagy egészben pályázati forrásból finanszírozott projektek előrehaladását, a szakmai- és pénzügyi teljesítés és elszámolás helyzetét – rendszeres adatbekérés útján. A pályázatok monitorozása során tapasztalt eltérésekről rendszeresen – szükség esetén soron kívül – jelentést készít a felettese részére, illetve javaslatot tesz a szükséges beavatkozásra.
  • Folyamatosan egyeztet a pályázati projektek szakmai- és pénzügyi-számviteli felelőseivel, a közreműködő szervezetekkel, személyekkel és meghatározott időközönként projektértekezletet hív össze, bejárásokat szervez, amelyekről emlékeztetőt készít, és azt eljuttatja az Érsekség vezetői részére.
  • Elemzéseket, értékeléseket készít az egyes pályázati projektekről, és javaslatot tesz a pályázati tevékenység fejlesztésére.
  • Gondoskodik a pályázatfigyelés megszervezéséről, és a szakterületek vezetőivel egyeztetett javaslatokat készít a működést és a fejlesztési tervek megvalósítását segítő pályázatokon történő részvételre.
  • Módszertani segítséget nyújt az Érsekség és az Érsekség által alapított, belső egyházjogi személyek, felügyelt intézmények, plébániák, vállalkozások, alapítványok pályázati tevékenységéhez;
  • Kapcsolatot tart a pályázatok ügyében a támogató szervezetekkel, illetékes hatóságokkal és egyéb szervezetekkel, személyekkel, a pályázatírással és lebonyolítással megbízott külső szakértőkkel, menedzserekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • gazdasági területen szerzett felsőfokú végzettség
  • legalább 4 éves pályázat projektmenedzseri vagy referensi tapasztalat
  • MS Office alkalmazások magas szintű ismerete
  • jó kommunikációs képesség
  • képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre
  • pontos körültekintő munkavégzés
  • terhelhetőség, együttműködési képesség
  • büntetlen előélet

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • a Katolikus Egyház erkölcsi normáinak elfogadása
  • plébánosi ajánlás
  • az angol nyelv kommunikációs szintű ismerete
  • „B” kategóriás vezetői engedély

Amit kínálunk:

Biztos munkáltatói háttér, kedvező munkakörnyezet, megbecsülés, hosszútávú munkalehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Pályázatírás
  • Adminisztráció vezető
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

mobiltelefon

Munkavégzés helye:

8200 Veszprém, Vár utca 16.

Jelentkezés módja:

Kérjük, hogy csatolja a következő dokumentumokat:

  • Motivációs levél
  • Fényképes szakmai önéletrajz
  • Végzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy igazolás az erkölcsi bizonyítvány
    igénylésről.