GRANTIS Hungary Zrt. logó

Operatív vezető (COO / Head of Operations)

Állás részletei

  • Cég neve

    GRANTIS Hungary Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1061 Budapest, Paulay Ede utca 65.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok


Pozíció célja
A cég teljes operatív működésének egységes irányítása és fejlesztése, különös tekintettel az ügyviteli folyamatok, állománykezelés, jutalékelszámolás és üzletfejlesztés integrált, hatékony és skálázható működtetésére. A COO biztosítja, hogy a belső folyamatok kiszámíthatóan, automatizáltan és mérhetően támogassák a tanácsadók és ügyfelek kiszolgálását.
A következő három évben a pozíció legfőbb stratégiai célja a folyamatok egyszerűsítése, digitalizálása és automatizálása, az ésszerű hatékonyságnövelés és a skálázható működés érdekében.

Fő feladatok és felelősségi körök
Operatív irányítás
  • A backoffice egységek (Ügyvitel, Jutalékelszámolás, Üzletfejlesztés) napi működésének koordinálása
  • Önszerveződő szakmai csapatok integrálása és támogatása
  • Értékteremtő folyamatok mentén történő napi együttműködés elősegítése
  • Csapatszintű fejlesztések, karrierutak és tudásmegosztás támogatása
Folyamatfejlesztés és digitalizáció
  • Folyamatok dokumentálása, elemzése és automatizálása
  • Az üzletfejlesztési / IT csapat stratégiai irányítása és prioritások meghatározása
  • Adatminőség, riporting és üzleti kontrolling támogatása
  • Digitális termékek és rendszerek kialakítása, bevezetése és üzemeltetése

Elvárások


 Hard skillek / szakmai kompetenciák
  • Biztosítási vagy pénzügyi szolgáltatói backoffice tapasztalat
  • Folyamatmenedzsment és optimalizálás
  • Digitális rendszerek ismerete: CRM, dokumentumkezelő, BI / riporting eszközök
  • Projektmenedzsment tapasztalat (pl. Asana, Jira, Confluence)
  • Adatértés: riportok, dashboardok értelmezése, adatalapú döntéshozatal
  • SLA- és KPI-alapú működés bevezetése, fenntartása
  • Alapvető pénzügyi és kontrolling ismeretek (jutalék, költségkontroll, forecast)
  • Digitális termékfejlesztési módszertanok ismerete, MVP-szemlélet
  • AI-alapú eszközökben való jártasság (workflow-optimalizálás, adatfeldolgozás, dokumentáció)

Soft skillek / vezetői kompetenciák
  • Strukturált gondolkodás: komplex folyamatok átlátása és leegyszerűsítése
  • Rendszerszemlélet: üzleti, pénzügyi és IT szálak integrált kezelése
  • Kommunikáció és facilitáció: hatékony kapcsolódás a szakmai csapatok között
  • Döntésképesség: adatalapú, de pragmatikus döntéshozatal
  • Felelősségvállalás és ownership: nem csak irányít, hanem operatívan is részt vesz
  • Fejlesztő vezetői attitűd: emberek és csapatok növekedését támogatja
  • Hatékony delegálás és felhatalmazás
  • Stressztűrés és priorizálás: párhuzamosan futó projektek kezelése
  • Változásmenedzsment képesség: stabilitás megteremtése átalakulás idején

Amit kínálunk

  • stabil háttér
  • emberközpontú cégkultúra
  • versenyképes fizetés
  • networking lehetőség a pénzügyi és biztosítási piacon
  • céges kockázati életbiztosítás
  • kedvezményes egészségbiztosítás
  • hibrid munkavégzés lehetősége igény szerint
  • munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása, igény szerint saját eszköz használatának lehetősége
  • kutyabarát iroda
  • változatos for fun programok igény szerint (kirándulások, társasjáték partyk)

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Grantis Hungary Zrt. 2014 óta segít eligazodni a pénzügyek világában. Független tanácsadóként eddig több tízezer ügyfélnek mutattunk utat a megtakarítás, vagyonkezelés, hitelfelvétel, valamint a vagyon- és életbiztosítás területén.
Hiszünk abban, hogy minden élethelyzetre létezik átlátható, közérthető és felelős pénzügyi megoldás — ma már szinte nincs olyan kihívás, amelyre ne tudnánk szakértő támogatást adni.  Célunk a valódi megoldások nyújtása azért, hogy ügyfeleink hosszú távú biztonságban, tudatos döntésekkel építsék a jövőjüket.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold a fényképes önéletrajzod. 

Álláshirdetés jelentése