Állás részletei
-
Cég neve
GRANTIS Hungary Zrt.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • 1061 Budapest, Paulay Ede utca 65. -
Egyéb juttatások
- Egészségbiztosítás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Rugalmas munkaidő
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
Pozíció célja
A cég teljes operatív működésének egységes irányítása és fejlesztése, különös tekintettel az ügyviteli folyamatok, állománykezelés, jutalékelszámolás és üzletfejlesztés integrált, hatékony és skálázható működtetésére. A COO biztosítja, hogy a belső folyamatok kiszámíthatóan, automatizáltan és mérhetően támogassák a tanácsadók és ügyfelek kiszolgálását.
A következő három évben a pozíció legfőbb stratégiai célja a folyamatok egyszerűsítése, digitalizálása és automatizálása, az ésszerű hatékonyságnövelés és a skálázható működés érdekében.
Fő feladatok és felelősségi körök
Operatív irányítás
- A backoffice egységek (Ügyvitel, Jutalékelszámolás, Üzletfejlesztés) napi működésének koordinálása
- Önszerveződő szakmai csapatok integrálása és támogatása
- Értékteremtő folyamatok mentén történő napi együttműködés elősegítése
- Csapatszintű fejlesztések, karrierutak és tudásmegosztás támogatása
- Folyamatok dokumentálása, elemzése és automatizálása
- Az üzletfejlesztési / IT csapat stratégiai irányítása és prioritások meghatározása
- Adatminőség, riporting és üzleti kontrolling támogatása
- Digitális termékek és rendszerek kialakítása, bevezetése és üzemeltetése
Elvárások
Hard skillek / szakmai kompetenciák
- Biztosítási vagy pénzügyi szolgáltatói backoffice tapasztalat
- Folyamatmenedzsment és optimalizálás
- Digitális rendszerek ismerete: CRM, dokumentumkezelő, BI / riporting eszközök
- Projektmenedzsment tapasztalat (pl. Asana, Jira, Confluence)
- Adatértés: riportok, dashboardok értelmezése, adatalapú döntéshozatal
- SLA- és KPI-alapú működés bevezetése, fenntartása
- Alapvető pénzügyi és kontrolling ismeretek (jutalék, költségkontroll, forecast)
- Digitális termékfejlesztési módszertanok ismerete, MVP-szemlélet
- AI-alapú eszközökben való jártasság (workflow-optimalizálás, adatfeldolgozás, dokumentáció)
Soft skillek / vezetői kompetenciák
- Strukturált gondolkodás: komplex folyamatok átlátása és leegyszerűsítése
- Rendszerszemlélet: üzleti, pénzügyi és IT szálak integrált kezelése
- Kommunikáció és facilitáció: hatékony kapcsolódás a szakmai csapatok között
- Döntésképesség: adatalapú, de pragmatikus döntéshozatal
- Felelősségvállalás és ownership: nem csak irányít, hanem operatívan is részt vesz
- Fejlesztő vezetői attitűd: emberek és csapatok növekedését támogatja
- Hatékony delegálás és felhatalmazás
- Stressztűrés és priorizálás: párhuzamosan futó projektek kezelése
- Változásmenedzsment képesség: stabilitás megteremtése átalakulás idején
Amit kínálunk
- stabil háttér
- emberközpontú cégkultúra
- versenyképes fizetés
- networking lehetőség a pénzügyi és biztosítási piacon
- céges kockázati életbiztosítás
- kedvezményes egészségbiztosítás
- hibrid munkavégzés lehetősége igény szerint
- munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása, igény szerint saját eszköz használatának lehetősége
- kutyabarát iroda
- változatos for fun programok igény szerint (kirándulások, társasjáték partyk)
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Céges rendezvények
- Kerékpártároló
- Kutyabarát
- Ingyen gyümölcs, nasi
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Grantis Hungary Zrt. 2014 óta segít eligazodni a pénzügyek világában. Független tanácsadóként eddig több tízezer ügyfélnek mutattunk utat a megtakarítás, vagyonkezelés, hitelfelvétel, valamint a vagyon- és életbiztosítás területén.
Hiszünk abban, hogy minden élethelyzetre létezik átlátható, közérthető és felelős pénzügyi megoldás — ma már szinte nincs olyan kihívás, amelyre ne tudnánk szakértő támogatást adni. Célunk a valódi megoldások nyújtása azért, hogy ügyfeleink hosszú távú biztonságban, tudatos döntésekkel építsék a jövőjüket.
Hiszünk abban, hogy minden élethelyzetre létezik átlátható, közérthető és felelős pénzügyi megoldás — ma már szinte nincs olyan kihívás, amelyre ne tudnánk szakértő támogatást adni. Célunk a valódi megoldások nyújtása azért, hogy ügyfeleink hosszú távú biztonságban, tudatos döntésekkel építsék a jövőjüket.
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold a fényképes önéletrajzod.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
