-
1036 Budapest, Pacsirtamező utca 29.Nettó 300e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában.
- Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is úgy érezzük, hogy megy neked egyedül is. :)
- Ajánlatok felvétele, szerződéskötésekkel kiegészítve.
- Kapcsolat tartás meglévő ügyfeleinkkel.
December 05. -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szorosan együttműködsz a vezetőkkel, kollégákkal és más csapatokkal
- Kapcsolatokat építesz ki a csapatok között
- Támogatod a vezetők adminisztratív folyamatait
- Segíted a projektek és kezdeményezéseket, ezek sikeres végrehajtását, akár részlegeken átívelően
December 01.• Előre sorolva 1 órája -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a bejelentett nemzetközi gépjármű kárigények teljes körű ügyintézése a szabályzatoknak megfelelően,
- döntéshozatal a kárigények kifizetésével, illetve elutasításával kapcsolatosan,
- kapcsolattartás a magyarországi és nemzetközi biztosítókkal,
December 02.• Előre sorolva 1 órája -
-
Adminisztrációs munkatárs
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
Ügyfélkapcsolati asszisztens
Lion Office Center Irodapark - Debrecen, Vágóhíd u. 2, 4034
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irodai és adminisztratív tevékenységek napi szintű ellátása.
- Digitális dokumentumkezelés, adatrögzítés és adminisztrációs rendszerek kezelése. (Excel, Trello, ERP)
- Műszaki árajánlatok készítése és nyomon követése az ügyfelekkel folytatott kommunikáció alapján.
December 02.• Előre sorolva 1 órája -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vállalati ügyfelek hitelszerződéseivel összefüggő életesemények feldolgozása
- Feldolgozást követően, átvezetés a banki rendszerekben
- Banki szabályzatok, belső kontrollok és jogszabályok betartása.
- Javaslattétel a hatékonyság növelésére
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
Adminisztrációs munkatárs
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Logisztikai és Műszaki adminisztrátor
9200 Mosonmagyaróvár
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A kivitelezési osztály teljes körű adminisztratív támogatása
- Projektvezetők adminisztratív munkájának segítése
- Vállalatirányítási rendszer folyamatos aktualizálása
- Nyilvántartások kezelése
- Projektekkel kapcsolatos ütemtervek, dokumentumok frissítése projektvezetői iránymutatás alapján
December 01.• Előre sorolva 1 órája -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítése, számfejtés
- TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
- Havi/negyedéves bevallások és statisztikai adatszolgáltatások készítése
- Havi kimutatások és belső riportok készítése
- Be-, és kilépő munkatársak teljes körű ügyintézése
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
Tudományszervező (ügyvivő szakértő)
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vonatkozó jogszabályok ismerete, nyomon követése
- doktoranduszok és doktorjelöltek tanulmányainak adminisztrálása a NEPTUN rendszerben (magyar és angol nyelvű ügyintézés)
- a Doktori Iskola Tanácsa és az Informatika Doktori Tanács, Kari Habilitációs Bizottság üléseinek teljes körű adminisztrációja
December 01.• Előre sorolva 1 órája -
-
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Ügyfélszolgálati és Adminisztrációs Munkatárs
Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Budapest, 1185
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A napi operációban történő teljes körű ügyfél kezelés, ad-hoc ügyfelek részére számla készítés.
- Ügyfélkapcsolati feladatok ellátása, a szerződött partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, szóban és írásban egyaránt.
November 19.• Előre sorolva 1 órája -
-
Telephely koordinátor
1112 Budapest, Budaörsi út 1092.Br. 510e - 535e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Gépkocsik átvétele/átadása
- Gépkocsik külső és belső állapotfelmérése a megadott szabályrendszer szerint
- Autók mozgatása telephelyen belül
- Aktív kapcsolattartás/együttműködés a társosztályokkal
- Autók mozgatása szervizbe, ügyfélhez
- Minden fenti folyamat precíz dokumentációja ügyviteli rendszerben
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 1 órája -
-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 1 órája -
-
Autó átadási koordinátor (Kerepesi út)
1106, Budapest Kerepesi út 105.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélrendelésre érkező gépjárművek átvétele a szállítótól
- Gépjárművek „0” revíziójának elvégzése az adott márka technológiai előírásai szerint
- Revíziót követően a gépjárművek átadása az Értékesítési tanácsadónak
November 25.• Előre sorolva 1 órája -
Előkészítő mérnök
1203 Budapest, Kende Kanuth utca 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagrendelések kezelése
- Belső nyilvántartások vezetése
- kivitelezési szakaszban lévő projektek teljes körű irodai támogatása
- Mennyiségi kimutatások készítése
- Részvétel az alvállalkozók/beszállítók kiválasztásában, versenyeztetés
- Döntés előkészítési feladatok
- Szerződések, teljesítés igazolások kezelése
November 13.• Előre sorolva 1 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!