Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára.

junior backup administrator

Főbb feladatok

  • Nagyvállalati informatikai rendszerek adat mentési megoldásainak üzemeltetése nemzetközi környezetben
  • Backup eszközök (fizikai-, és virtuális szalagkönyvtárak) konfigurálása, monitorozása, folyamatos rendelkezésre állásuk biztosítása
  • Részvétel az üzemeltetés során felmerült incidensek elhárításában
  • Kapcsolattartás magyar és külföldi ügyfelekkel, informatikai beszállítókkal
  • A rendszerekhez tartozó üzemeltetési dokumentációk folyamatos napra készen tartása
  • Adatszolgáltatási kötelezettség támogatása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú informatikai vagy műszaki végzettség
  • Legalább egy éves gyakorlat informatikai rendszerek üzemeltetése terén

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Veritas NetBackup üzemeltetési tapasztalat
  • Különböző (HDS, HP, IBM) lemezes tároló rendszerek alapszintű ismerete
  • Storage Area Network alapismeretek
  • Nemzetközi munkakörnyezetben szerzett tapasztalat
  • ITIL módszertan alapszintű ismerete

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Hálózati és Rendszermérnök
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.