Europ Assistance Magyarország Kft. logo

IT Helpdesk támogató

Állás részletei

  • Cég neve

    Europ Assistance Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    1134 Budapest, Váci út 36-38.

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Europ Assistance Magyarország Kft.

IT Helpdesk támogató

Amit kínálunk

  • Dinamikusan fejlődő, stabil, nemzetközi hátterű cég
  • Változatos feladatok
  • Modern munkakörnyezet
  • Rugalmas munkavégzési lehetőség, rendszeres home office lehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag, teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások
  • Fiatal, lendületes, támogató csapat, céges rendezvények

Főbb feladatok, munkák

  • Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben
  • Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal
  • IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes felületen / személyesen
  • Az informatikai rendszerek helyszíni, illetve távoli támogatásának ellátása végfelhasználók felé a teljes folyamatmenedzsment során
  • Felhasználói bejelentések teljeskörű kivizsgálása, szükség esetén külső partnerek bevonása, illetve a bejelentések bonyolultságára tekintettel, azok magasabb szintre (secondline) történő továbbvitele
  • IT incidensek esetében az üzletkritikus rendszer visszaállításában való aktív részvétel
  • Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése, a munka állapotának/elvégzésének nyomon követhető rögzítése (naplózás)
  • Firstline eljárások lehetséges hatékonyság növelésére való javaslattétel

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Minimum középfokú informatikai szakirányú végzettség (felsőfokú szakirányú végzettség előnyt jelent)
  • Hasonló területen szerzett 1-2 éves szakmai tapasztalat, vagy érdemi szakmai gyakorlat
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Microsoft Operációs és Office programcsomag magabiztos, haladó szintű kezelése
  • Informatikai rendszerek, mobil eszközök használatában való jártasság
  • Jogosítvány és autóvezetési tapasztalat
  • Udvarias, felhasználóbarát kommunikáció, nyitottság új technológiák megismerésére
  • Talpraesett, konstruktív személyiség
  • Precíz, pontos és felelősségteljes munkavégzés
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készség, az IT probléma-források megismerése iránti érdeklődés
  • Magasfokú monotonitás- és stressz tűrő képesség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Microsoft Azure felhőkörnyezetben szerzett tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás

Jelentkezés módja

A fentiek alapján, ha úgy gondolod szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat a fizetési igényed megjelölésével magyar és / vagy angol nyelven.


Álláshirdetés jelentése