Állás részletei
-
Cég neve
Magyar Agrár-, Élelmiszergazdasági és Vidékfejlesztési Kamara
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
- Egészségbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
IT adminisztrátort
Csatlakozz hozzánk!
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a hazai agrár- és élelmiszerszektort képviseli, több mint 1000 munkatársunk járul hozzá a magyar gazdaság jövőjéhez. IT Adminisztrátor (Eszköz és raktárkezelés) pozícióban Te is részese lehetsz ennek a csapatnak!
Gyere, tegyük együtt versenyképesebbé a hazai agráriumot!
Milyen feladatok várnak Rád, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
- Számítunk rád IT eszközök nyilvántartási és raktárkezelési feladatainak ellátásában. Hozzád fognak tartozni az informatika központi eszköz- és anyag raktárai, ehhez kapcsolódóan te fogod dokumentálni az eszközmozgásokat, elvégzed a felmerülő adminisztrációs feladatokat.
- Az igényelt eszközöket kiadod, intézed a visszavételezéseket, monitorozod a raktárakban rendelkezésre álló minimum és maximum készletszinteket.
- Menedzseled a kapcsolódó beszerzési folyamatokat. Kis- és nagy értékű informatikai beszerzések adminisztrációs rejtelmeibe kapsz betekintést, megtanulod, hogy kell pl. szervert, notebookot, telefont, szoftvereket, fejlesztési és üzemeltetési szolgáltatásokat szabályosan beszerezni, ebből kifolyólag folyamatos kapcsolatot tartasz majd a társterületekkel, sőt a témában rendszeres státusz megbeszéléseket szervezel és azokat önállóan le is bonyolítod.
- Fontos szereped lesz az eszköznyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátásában.
- Munkád során elvégzed a mindenkori eszköznyilvántartó rendszerben az adminisztrációs feladatokat (azoknál az eszközöknél, amelyeket kezelését te végzed), ideértve a kapcsolódó dokumentumok elkészítését is (pl. átadás-átvételi jegyzőkönyvek, kölcsönadási szerződések stb.).
- Te fogod ellátni az eszközkezeléssel kapcsolatos feladatokat, részt veszel a selejtezés megszervezésében, végrehajtod a selejtezést, illetve gondoskodsz a selejt IT eszközök és anyagok elszállításáról.
- Feladatkörödben részt veszel a káreseményekkel kapcsolatos nyilvántartási feladatok elvégzésében, elkészíted a káresemény feltárásához szükséges dokumentumokat, begyűjtöd az ehhez szükséges információkat, és menedzseled a káreseménnyel járó adminisztrációs ügymeneteket.
Milyen körülményekre számíthatsz?
- Az irodánk Budapesten, a 11. kerületben, a Móricz Zsigmond körtér és a kelenföldi vasútállomás között található, tömegközlekedéssel és autóval egyaránt jól megközelíthető;
- Modern, open office környezetben dolgozunk, ahol egy családias légkör vár;
- A gond nélküli munkavégzéshez minden eszközt biztosítunk számodra, amire szükséged lesz (pl.: mobiltelefon, laptop).
Amiket nyújtani tudunk neked:
- Munkádat egyaránt megbecsüljük szakmailag és anyagilag is;
- Évi bruttó 500.000 Ft cafetéria (OTP Szép kártyára vagy bruttó bérként is kérhető);
- A Medicover klinikáin különféle egészségügyi szolgáltatásokat vehetsz igénybe díjmentesen;
- Fogászati kedvezmények a MindentMent fogászati rendelőkben;
- Számít kollégáink véleménye, így a belső képzéseinket ennek mentén igyekszünk formálni;
- Bár országos szervezet vagyunk, mégsincs köztünk távolság, különböző rendezvényeken (pl. NAK-nap) rendszeresen találkozunk személyesen is;
- A lendületességet kávéval és teával fokozzuk korlátlan mennyiségben.
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
- Ha rendelkezel tapasztalattal eszköz és raktárkezelésben, az ehhez kapcsolódó nyilvántartások precíz vezetése nem okoz gondot számodra;
- Ha képes vagy egyszerre több munkafolyamatot végezni, a dinamikus működés érdekében;
- Nem riadsz vissza a könnyű fizikai munkától (eszközök mozgatása, szükséges segédeszközök pl. molnárkocsi használatával);
- Ismered az általános adminisztrációs folyamatokat (pl. szerződéskötés, rendszerekben történő adatrögzítés, iktatás, belső jóváhagyó dokumentumok készítése stb.);
- Előnyként értékeljük, ha rendelkezel nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalattal, ha van tapasztalatod beszerzésekben (esetleg közbeszerzésben), raktár- és eszközkezelési szoftverekkel találkoztál már eddigi munkáid során, CMBD nyilvántartás ismerettel bírsz;
- Ha szereted megérteni, mit miért csinálsz;
- Várunk a csapatunkba, ha vannak ötleteid az adminisztratív folyamataink fejlesztésére, ha szeretsz rendszerben, folyamatok mentén gondolkodni és törekszel a hatékonyságra.
Mi történik, miután jelentkezel?
- Ha minden jól alakul, szeretnénk személyesen is megismerni, hogy te is lásd hol és kikkel fogsz dolgozni.
- Visszajelzésünkre mindenképpen számíthatsz, ezt igyekszünk minél hamarabb megtenni.
Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, kattints a Jelentkezem gombra!
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése