Magyar Agrár-, Élelmiszergazdasági és Vidékfejlesztési Kamara logo

IT adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Agrár-, Élelmiszergazdasági és Vidékfejlesztési Kamara

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

IT adminisztrátort

Csatlakozz hozzánk!

 

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a hazai agrár- és élelmiszerszektort képviseli, több mint 1000 munkatársunk járul hozzá a magyar gazdaság jövőjéhez. IT Adminisztrátor (Eszköz és raktárkezelés) pozícióban Te is részese lehetsz ennek a csapatnak!

 

Gyere, tegyük együtt versenyképesebbé a hazai agráriumot!

Milyen feladatok várnak Rád, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

  • Számítunk rád IT eszközök nyilvántartási és raktárkezelési feladatainak ellátásában. Hozzád fognak tartozni az informatika központi eszköz- és anyag raktárai, ehhez kapcsolódóan te fogod dokumentálni az eszközmozgásokat, elvégzed a felmerülő adminisztrációs feladatokat.
  • Az igényelt eszközöket kiadod, intézed a visszavételezéseket, monitorozod a raktárakban rendelkezésre álló minimum és maximum készletszinteket. 
  • Menedzseled a kapcsolódó beszerzési folyamatokat. Kis- és nagy értékű informatikai beszerzések adminisztrációs rejtelmeibe kapsz betekintést, megtanulod, hogy kell pl. szervert, notebookot, telefont, szoftvereket, fejlesztési és üzemeltetési szolgáltatásokat szabályosan beszerezni, ebből kifolyólag folyamatos kapcsolatot tartasz majd a társterületekkel, sőt a témában rendszeres státusz megbeszéléseket szervezel és azokat önállóan le is bonyolítod.
  • Fontos szereped lesz az eszköznyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátásában.
  • Munkád során elvégzed a mindenkori eszköznyilvántartó rendszerben az adminisztrációs feladatokat (azoknál az eszközöknél, amelyeket kezelését te végzed), ideértve a kapcsolódó dokumentumok elkészítését is (pl. átadás-átvételi jegyzőkönyvek, kölcsönadási szerződések stb.).
  • Te fogod ellátni az eszközkezeléssel kapcsolatos feladatokat, részt veszel a selejtezés megszervezésében, végrehajtod a selejtezést, illetve gondoskodsz a selejt IT eszközök és anyagok elszállításáról.
  • Feladatkörödben részt veszel a káreseményekkel kapcsolatos nyilvántartási feladatok elvégzésében, elkészíted a káresemény feltárásához szükséges dokumentumokat, begyűjtöd az ehhez szükséges információkat, és menedzseled a káreseménnyel járó adminisztrációs ügymeneteket.

Milyen körülményekre számíthatsz?

  • Az irodánk Budapesten, a 11. kerületben, a Móricz Zsigmond körtér és a kelenföldi vasútállomás között található, tömegközlekedéssel és autóval egyaránt jól megközelíthető;
  • Modern, open office környezetben dolgozunk, ahol egy családias légkör vár;
  • A gond nélküli munkavégzéshez minden eszközt biztosítunk számodra, amire szükséged lesz (pl.: mobiltelefon, laptop).

Amiket nyújtani tudunk neked:

  • Munkádat egyaránt megbecsüljük szakmailag és anyagilag is;
  • Évi bruttó 500.000 Ft cafetéria (OTP Szép kártyára vagy bruttó bérként is kérhető);
  • A Medicover klinikáin különféle egészségügyi szolgáltatásokat vehetsz igénybe díjmentesen;
  • Fogászati kedvezmények a MindentMent fogászati rendelőkben;
  • Számít kollégáink véleménye, így a belső képzéseinket ennek mentén igyekszünk formálni;
  • Bár országos szervezet vagyunk, mégsincs köztünk távolság, különböző rendezvényeken (pl. NAK-nap) rendszeresen találkozunk személyesen is;
  • A lendületességet kávéval és teával fokozzuk korlátlan mennyiségben.

Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?

  • Ha rendelkezel tapasztalattal eszköz és raktárkezelésben, az ehhez kapcsolódó nyilvántartások precíz vezetése nem okoz gondot számodra;
  • Ha képes vagy egyszerre több munkafolyamatot végezni, a dinamikus működés érdekében;
  • Nem riadsz vissza a könnyű fizikai munkától (eszközök mozgatása, szükséges segédeszközök pl. molnárkocsi használatával);
  • Ismered az általános adminisztrációs folyamatokat (pl. szerződéskötés, rendszerekben történő adatrögzítés, iktatás, belső jóváhagyó dokumentumok készítése stb.);
  • Előnyként értékeljük, ha rendelkezel nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalattal, ha van tapasztalatod beszerzésekben (esetleg közbeszerzésben), raktár- és eszközkezelési szoftverekkel találkoztál már eddigi munkáid során, CMBD nyilvántartás ismerettel bírsz;
  • Ha szereted megérteni, mit miért csinálsz;
  • Várunk a csapatunkba, ha vannak ötleteid az adminisztratív folyamataink fejlesztésére, ha szeretsz rendszerben, folyamatok mentén gondolkodni és törekszel a hatékonyságra.

Mi történik, miután jelentkezel?

  • Ha minden jól alakul, szeretnénk személyesen is megismerni, hogy te is lásd hol és kikkel fogsz dolgozni.
  • Visszajelzésünkre mindenképpen számíthatsz, ezt igyekszünk minél hamarabb megtenni.

 

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, kattints a Jelentkezem gombra!

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Álláshirdetés jelentése