-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva november 22. -
-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva 12 órája -
-
7400 Kaposvár, Pécsi utca 67.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A gyárigazgató munkájának támogatása a mindennapokban
- Tolmácsolás az üzemben, főként angolról magyarra (ha beszélsz horvátul, az óriási plusz!)
- Kapcsolattartás a termelésben dolgozó kollégákkal, információk összegyűjtése és továbbítása a vezetőség felé
Tegnap 14:52 -
-
1067 Budapest, Eötvös utca 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAz álláshelyen ellátandó feladatok: -feladatait az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára főigazgatójának és főigazgató-helyettesének iránymutatása alapján, a titkárságvezető közvetlen alárendeltségében látja el. - közreműködik a főigazgató, a főigazgató-helyettes és a titkárságvezető...
Tegnap 13:07 -
Adminisztrációs munkatárs - Diákmunka
Budapest, 6. kerületBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok-szerződések adminisztrálása. Word/ excel-kezelés;- könyvelési és könyvvizsgálati ajánlatok készítése elsősorban magyar nyelven (néha esetleg angolul is)- elfogadott ajánlatokat szerződés formába önteni – túlnyomó részt blankettaszerződés kitöltése, esetenként egyedi módosítása- a szerződések...
Ma 10:22 -
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva 12 órája -
-
Titkárnő, asszisztens
Budapest, XIV. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- aktív részvétel a vezető munkájának gördülékenyebbé tételében
- naptár kezelés, találkozók, megbeszélések, utazások szervezése és koordinálása
- e-mailek, levelek kezelése, priorizálása
- telefonhívások kezelése
- dokumentumok kezelése
- vendégek fogadása, ellátása
November 13.• Előre sorolva 12 órája -
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 12 órája -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 12 órája -
Vezérigazgatói asszisztens
Budapest, XII. kerület
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági, adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások kezelése
- Vezetői találkozók szervezése, az adott naphoz tartozó eseménynaptár kezelése és frissítése
- Belső megbeszélések szervezése, ezekről emlékeztető összeállítása
- Partneri látogatások előkészítése és koordinálása
Október 30.• Előre sorolva tegnap 15:00 -
-
Personal assistant
1068 Budapest, Városligeti Fasor 8b.Nettó 2 000 - 2 000 Euro havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Vállalkozói • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Organizing travel: hotels, flight tickets, restaurants
- Obtaining visas for travel
- Managing the CEO’s residences in four different countries (Hungary, Russia, France, Hong Kong)
- Researching restaurants
- Conducting legal research for ongoing disputes
- Administrative maintenance
- Various online research tasks
Október 31. -
-
Igazgatási asszisztens / recepciós
1112 Budapest, Repülőtéri út 2. A.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokA FELADATOK KÖZÉ TARTOZIK: Az irodába érkezők reprezentatív fogadása Irodai küldemények feladása, átvétele (_POSTA) _ _ _számlák, szerződések regisztrálása/ feltöltése a Vállalat irányítási programban (HELM) számos adminisztrációs feladat a csapatban, különös tekintettel a vezetőség...
November 05.• Előre sorolva tegnap 11:41 -
Adminisztrátor - diákmunka
BudapestBr. 2 125 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Egyszerű tesztelési feladatok ellátása
- Adminisztrációs tevékenységek támogatása
Tegnap 10:17 -
Vezetői asszisztens
Hibrid • 1147 Budapest, Miskolci utca 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az alapítvány elnökének sokrétű munkafolyamatait, tárgyalásait, előadásait legmagasabb szinten kezelni: naptárának, levelezésének, utazásainak, megbeszéléseinek és egyéb ügyeinek kezelése;
- A megbeszélések, tárgyalások, rendezvények és egyéb programok szervezése és lebonyolítása;
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Projekt asszisztens (egészségügyi szimuláció, berendezések)
1126 Budapest, Ugocsa utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az ügyvezető munkájának segítése, kiemelt projektek támogatása
- közbeszerzési pályázatok figyelése
- pályázati anyagok teljes körű elkészítése, előkészítéstől a szerződéskötésig
- kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás,
- árajánlatok készítése,
- külföldi és magyar gyártó cégekkel való kapcsolattartás,
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Vezetői asszisztens
3525 Miskolc, Dózsa György út 13.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Vezető munkájának ügyviteli és dokumentációs támogatása, szükség esetén az üzleti bizalmas iratok kezelése
- Az igazgatóság működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése, beleértve a szükséges beszerzési és elszámolási feladatokat
November 05.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Nemzetközi szakreferens
9026 Győr, Egyetem tér 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Felsővezető munkájának támogatása
- Megbeszélések szervezése, naptár kezelése
- Hazai, nemzetközi vendégek protokolláris fogadása
- Rendezvények szervezése, koordinálása
- Felsővezetői utazások szervezése
- Protokolláris levelezés, kapcsolattartás magyar és angol nyelven
- Kapcsolódó HR-feladatok ellátása
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
Ügyvezető asszisztens / sales koordinátor
7621 Pécs, Mátyás király utca
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Értékesítési folyamatok adminisztratív és operatív támogatása
- Online értékesítési csatornák figyelése, anyagfeltöltések és jelentkezések koordinálása
- Kapcsolatépítés közösségi platformokon (elsősorban LinkedIn)
- Külső fejlesztői/szakértői kapcsolatok kezelése és támogatása
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Ügyvezetői asszisztens
VeszprémBr. 440e - 450e Ft havi bér
-
Céges autó • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai és vezetői asszisztencia: vendégek fogadása, telefonok kezelése, árajánlatok kérése, ügyvezető támogatása - Termékadminisztráció és kapcsolattartás: bejelentések, specifikációk, címkék kezelése, partnerekkel való egyeztetés - Fordítás és levelezés: angol nyelvű levelezés és dokumentumok...
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Személyi asszisztens állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!