Intergest Hungaria Kft. logo

HR vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    Intergest Hungaria Kft.

  • Munkavégzés helye

    1024 Budapest, Lövőház utca

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Német középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Intergest Hungaria Kft.

Cégünk a világ több mint 50 országában működő nemzetközi franchise-hálózat, az InterGest csoport tagja. Fő tevékenységünk ügyfeleink ügyviteli feladatainak kiszolgálása, elsősorban könyvelés, személyügyi ügyintézés, pénzforgalom kezelése, kintlévőség kezelése, adó és jogi tanácsadás. Ha többet szeretne megtudni rólunk, keresse fel honlapunkat: www.intergest.hu

HR vezető

Új kollégánk főbb feladatai lesznek:

  • kollégák magas szintű szakmai támogatása (elsősorban munkajogi, munkaügyi kérdésekben)
  • új ügyfél folyamatok megszervezése, illetve a meglévő folyamatok monitorozása
  • kapcsolattartás a nemzetközi ügyfelekkel (német és/vagy angol nyelven), és a hatóságokkal,
  • bérszámfejtési csoport vezetése, a csoport munkájának (bérszámfejtés, bér/munkaügyi nyilvántartások vezetése, havi jelentések, adatszolgáltatások, munkaügyi dokumentumok elkészítése, stb.) szervezése, irányítása
  • a társosztályokkal való zökkenőmentes együttműködés biztosítása,
  • munkajogi megfelelőség biztosítása

Az ideális jelölt:

  • szakirányú gazdasági végzettséggel rendelkezik és legalább 8-10 éves tapasztalatot szerzett a munkaügy,  bérszámfejtés és TB területén,
  • legalább 1-2 évig már vezetői pozícióban is kipróbálta magát, vagy komoly vezetői ambíciói vannak
  • tárgyalási szinten beszél németül és/vagy angolul és legalább középszinten második nyelvként angolul vagy németül,
  • az Excel és a Word felhasználása nem okoz gondot,
  • ügyfélorientált, vállalati szemlélettel gondolkodik,
  • csapatjátékos, de a saját csapatát képes önállóan irányítani, 
  • és nyitott az új, érdekes, kihívást jelentő feladatokra.

Nem várjuk el, de külön örülünk neki, ha új munkatársunk:

  • mindkét nyelven tárgyalóképes,  
  • és erős munkajogi ismeretekkel rendelkezik

Az pedig csak természetes, hogy:

  • versenyképes jövedelmet biztosítunk,   
  • frekventált helyen lévő, modern irodában dolgozunk,
  • és heti két nap home office-ra is lehetőség van.
Néhány dolog ezen felül, amiért igazán érdemes nálunk dogozni: 
  • érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli munkát kínálunk - mert ami nálunk szakmai téren nem fordul elő, az nincs is
  • mindig jó a hangulat és támogató a légkör
  • a kollégák nyitottak, kedvesek és közvetlenek
  • a vezetők nem kritizálnak, hanem segítik a munkát
  • családbarát a munkaidőbeosztás

 

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR manager, HR vezető
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR generalista, Specialista

Álláshirdetés jelentése