Állás részletei
-
Cég neve
Intergest Hungaria Kft.
-
Munkavégzés helye
1024 Budapest, Lövőház utca
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol középfok és
- Német középfok
- 5-10 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Intergest Hungaria Kft.
Cégünk a világ több mint 50 országában működő nemzetközi franchise-hálózat, az InterGest csoport tagja. Fő tevékenységünk ügyfeleink ügyviteli feladatainak kiszolgálása, elsősorban könyvelés, személyügyi ügyintézés, pénzforgalom kezelése, kintlévőség kezelése, adó és jogi tanácsadás. Ha többet szeretne megtudni rólunk, keresse fel honlapunkat: www.intergest.hu
HR vezető
Új kollégánk főbb feladatai lesznek:
- kollégák magas szintű szakmai támogatása (elsősorban munkajogi, munkaügyi kérdésekben)
- új ügyfél folyamatok megszervezése, illetve a meglévő folyamatok monitorozása
- kapcsolattartás a nemzetközi ügyfelekkel (német és/vagy angol nyelven), és a hatóságokkal,
- bérszámfejtési csoport vezetése, a csoport munkájának (bérszámfejtés, bér/munkaügyi nyilvántartások vezetése, havi jelentések, adatszolgáltatások, munkaügyi dokumentumok elkészítése, stb.) szervezése, irányítása
- a társosztályokkal való zökkenőmentes együttműködés biztosítása,
- munkajogi megfelelőség biztosítása
Az ideális jelölt:
- szakirányú gazdasági végzettséggel rendelkezik és legalább 8-10 éves tapasztalatot szerzett a munkaügy, bérszámfejtés és TB területén,
- legalább 1-2 évig már vezetői pozícióban is kipróbálta magát, vagy komoly vezetői ambíciói vannak
- tárgyalási szinten beszél németül és/vagy angolul és legalább középszinten második nyelvként angolul vagy németül,
- az Excel és a Word felhasználása nem okoz gondot,
- ügyfélorientált, vállalati szemlélettel gondolkodik,
- csapatjátékos, de a saját csapatát képes önállóan irányítani,
- és nyitott az új, érdekes, kihívást jelentő feladatokra.
Nem várjuk el, de külön örülünk neki, ha új munkatársunk:
- mindkét nyelven tárgyalóképes,
- és erős munkajogi ismeretekkel rendelkezik
Az pedig csak természetes, hogy:
- versenyképes jövedelmet biztosítunk,
- frekventált helyen lévő, modern irodában dolgozunk,
- és heti két nap home office-ra is lehetőség van.
- érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli munkát kínálunk - mert ami nálunk szakmai téren nem fordul elő, az nincs is
- mindig jó a hangulat és támogató a légkör
- a kollégák nyitottak, kedvesek és közvetlenek
- a vezetők nem kritizálnak, hanem segítik a munkát
- családbarát a munkaidőbeosztás
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR manager, HR vezető
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- HR generalista, Specialista
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése