MOL GBS Magyarország Kft. logó

HR Partnertámogató Munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    MOL GBS Magyarország Kft.

  • Munkavégzés helye

    Tiszaújváros
  • Fizetés

    Bónusz
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

A HR Partnertámogató munkatárs adminisztratív és adatszolgáltatási támogatást nyújt a HR Partnereknek a cég üzletstratégiájának, szabályzatainak, folyamatainak megfelelően.

  • Ellátja a munkavállalók és egyéb jogviszonnyal rendelkezők beléptetésével, kiléptetésével és a munkaviszony-változással járó feladatokat

  • Elkészíti a munkavállalói szerződéseket magas minőségben és a törvényben meghatározott határidőre.

  • Aktív szerepet vállal az új belépők koordinálásában az Onboarding Mondays keretein belül, biztosítja számukra a belépéshez szükséges dokumentációkat, információkat.

  • Adatot szolgáltat a HR Partnereknek, más HR Szervezeteknek, az üzletnek és auditoroknak a megállapított formában és határidőre.

  • Ellenőrzi a területéhez tartozó beérkezett dokumentáció teljességét és eredetiségét, gondoskodik azok szkenneléséről és iktatásáról.

  • Karbantartja a HR Adminisztrációs adatbázist, elvégzi a folyamatok alapján az adatbevitelt és adatmódosításokat.

  • Részt vesz a HR folyamatok fejlesztésében, fókuszálva a digitális megoldásokra

  • Részt vesz a szervezeti változások kezelésében

  • Felsőfokú egyetemi/ főiskolai végzettség

  • Min 2 év tapasztalat releváns területen (HR adminisztráció és támogatás)

  • Ügyviteli-rendszer és SAP HR2 ismeret előny

  • HR és munkajogi ismeretek, nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat

  • Minimum középfokú angol nyelvtudás

  • HR és munkajogi ismeretek, munkaszerződések és egyéb HR dokumentumok készítésében való tapasztalat

  • Microsoft Office Word, Excel és Power Point, SAP, SuccessFactors felhasználói szintű ismerete

  • Pontos, agilis, megbízható személyiség

  • Multinacionális munkakörnyezet

  • Munkába járás támogatása

  • Javadalmazási csomagunk: Cafetéria, bónusz, élet- és balesetbiztosítás, egészségbiztosítás

  • Dolgozói kedvezmények

  • Szakmai kihívások és fejlődési lehetőségek


Álláshirdetés jelentése