Állás részletei
-
Cég neve
Eximbank Zrt.
-
Munkavégzés helye
1065 Budapest, Nagymező utca 46-48. -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás leírása
Feladatok
- Munkaügyi adminisztrációs feladatok, iktatórendszer használata
- Munkaügyi feladatok szervezeten belüli koordinációja, határidők nyilvántartása, nyomon követése
- Általános adminisztrációs és titkársági teendők
- Vagyonnyilatkozással kapcsolatos feladatok:
- szabályzat menedzselése
- a vagyonnyilatkozások nyomonkövetése, lebonyolítása
- Kölcsönzött munkaerővel kapcsolatos feladatok ellátása:
- keretszerződésben foglalt feladatok ellátása (felvétel, beléptetés, és a letöltött munkaórát elszámoltatása)
- Munkavállalói segélyek engedélyeztetési folyamata, menedzselése, operatív támogatása, monitorizálása
- Egyéb megbízási szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Beszerzéshez kapcsolódó operatív folyamatok betartatása, azok lebonyolítása
- Képzésekkel kapcsolatos feladatok:
- belföldi és külföldi képzések megszervezése, menedzselése, adminisztrációja
- e-learning oktatási anyagok készítése, azok lebonyolítása szervezeten belül
- szakmai nyelvoktatással kapcsolatos képzések szervezése, menedzselése, adminisztrációja
- Adatszolgáltatás és kapcsolattartás a szerződött szolgáltatókkal, partnerekkel
- A hatáskörébe tartozó szabályzatok/folyamatok karbantartása, menedzselése, optimalizálása, munkavállalók tájékoztatása
Elvárások
- felsőfokú végzettség (elsősorban humánpolitikai vagy közgazdasági területen);
- HR területen szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
- középfokú angol nyelvtudás (elsősorban írásban);
- strukturált gondolkodásmód;
- kiváló feladat koordinációs és problémamegoldó képesség;
- pozitív hozzáállás;
- precíz munkavégzés önállóan és csapatban egyaránt;
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) haladó szintű ismerete;
- egyéb szükséges kompetenciák: jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség, időnyomás tűrése (határidők betartása), változó munkaterheléshez alkalmazkodás, , monotonitás tűrés
Amit kínálunk
- széleskörű juttatási csomag;
- megbízható, dinamikusan fejlődő intézmény (elismeréseink: Családbarát munkahely, Gondoskodó munkahely);
- szakmai fejlődési lehetőség;
- önálló, felelősségteljes munkakör;
- támogató munkahelyi légkör.
Céginformáció
Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.
EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.
A Humánpolitika és Szervezetfejlesztési szervezeti egysége felvételre keres határozatlan időre HR Koordinátor munkatársat.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
