Eximbank Zrt. logó

HR Koordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Eximbank Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1065 Budapest, Nagymező utca 46-48.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Munkaügyi adminisztrációs feladatok, iktatórendszer használata
  • Munkaügyi feladatok szervezeten belüli koordinációja, határidők nyilvántartása, nyomon követése
  • Általános adminisztrációs és titkársági teendők
  • Vagyonnyilatkozással kapcsolatos feladatok:
    • szabályzat menedzselése
    • a vagyonnyilatkozások nyomonkövetése, lebonyolítása
  • Kölcsönzött munkaerővel kapcsolatos feladatok ellátása:
    • keretszerződésben foglalt feladatok ellátása (felvétel, beléptetés, és a letöltött munkaórát elszámoltatása)
  • Munkavállalói segélyek engedélyeztetési folyamata, menedzselése, operatív támogatása, monitorizálása
  • Egyéb megbízási szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
  • Beszerzéshez kapcsolódó operatív folyamatok betartatása, azok lebonyolítása
  • Képzésekkel kapcsolatos feladatok:
    • belföldi és külföldi képzések megszervezése, menedzselése, adminisztrációja
    • e-learning oktatási anyagok készítése, azok lebonyolítása szervezeten belül
    • szakmai nyelvoktatással kapcsolatos képzések szervezése, menedzselése, adminisztrációja 
  • Adatszolgáltatás és kapcsolattartás a szerződött szolgáltatókkal, partnerekkel
  • A hatáskörébe tartozó szabályzatok/folyamatok karbantartása, menedzselése, optimalizálása, munkavállalók tájékoztatása

Elvárások

  • felsőfokú végzettség (elsősorban humánpolitikai vagy közgazdasági területen);
  • HR területen szerzett min. 2 év szakmai tapasztalat;
  • középfokú angol nyelvtudás (elsősorban írásban);
  • strukturált gondolkodásmód;
  • kiváló feladat koordinációs és problémamegoldó képesség;
  • pozitív hozzáállás;
  • precíz munkavégzés önállóan és csapatban egyaránt;
  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) haladó szintű ismerete;
  • egyéb szükséges kompetenciák: jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képesség, időnyomás tűrése (határidők betartása), változó munkaterheléshez alkalmazkodás, , monotonitás tűrés

Amit kínálunk

  • széleskörű juttatási csomag;
  • megbízható, dinamikusan fejlődő intézmény (elismeréseink: Családbarát munkahely, Gondoskodó munkahely);
  • szakmai fejlődési lehetőség;
  • önálló, felelősségteljes munkakör;
  • támogató munkahelyi légkör.

Céginformáció

Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.

EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.

A Humánpolitika és Szervezetfejlesztési szervezeti egysége felvételre keres határozatlan időre HR Koordinátor munkatársat.


Álláshirdetés jelentése