Hungary Helps Ügynökség Nonprofit Zrt. logo

HR adminisztrátor munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Hungary Helps Ügynökség Nonprofit Zrt.

  • Munkavégzés helye

    1011 Budapest, Szilágyi Dezső tér 1.

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Kötetlen munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése,
  • munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása,
  • munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása,
  • a munkavállalók foglalkoztatás-egészségügyi adminisztrációja,
  • kiküldetésekkel kapcsolatos kötelező orvosi vizsgálatok teljeskörű ügyintézése,
  • toborzási- és kiválasztási tevékenységek adminisztrációja és koordinációja,
  • munkaszerződések és munkaköri leírások naprakészen tartása a Jogi Igazgatósággal együttműködve
  • be- és kilépési protokollok szerinti adminisztratív teendők ellátása,
  • a rendszeres és ad-hoc személyügyi adatszolgáltatások teljesítése,
  • humánügyviteli dokumentumok nyilvántartása, tárolása és iktatórendszerbe való rögzítése,
  • a külső és a belső munkaügyi normarendek és szabályzatok betartása szerinti tevékenykedés.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség,
  • minimum 2 éves szakmai tapasztalat (ennek részeként bérszámfejtési tapasztalat), 
  • aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
  • MS Office felhasználói szintű ismerete.

Előnyt jelent

  • felsőfokú angol nyelvtudás,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • valamilyen bérszámfejtő szoftver ismerete,
  • növekedésben lévő szervezetnél, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • teljes menedzserszűrés az éves foglalkozás-egészségügyi vizsgálat keretében,
  • SZÉP kártya, BKK bérlet,
  • stabil, folyamatosan fejlődő szervezeti háttér,
  • versenyképes jövedelem, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, nemzetközi humanitárius tevékenységben való részvétel,
  • lendületes, elkötelezett, segítőkész csapat,
  • I. kerületi, jól megközelíthető munkahely, barátságos légkör.

Céginformáció

A Hungary Helps Ügynökség Nonprofit Zrt., mint a Külgazdasági és Külügyminisztérium háttérintézménye, amely jelentős szervezeti növekedés alatt áll. A nemzetközi humanitárius tevékenységet folytató Társaságunk 6 órás részmunkaidős munkatársat keres személyügyi munkatárs munkakörbe

Jelentkezés módja

  • fényképes önéletrajzzal,
  • bruttó bérigény megjelölésével,
  • motivációs levéllel, melyben kérjük annak megjelölését, hogy miért találja vonzónak a részmunkaidős pozíciót (ennek hiányában a jelentkezés automatikusan elutasításra kerül).

Álláshirdetés jelentése