ICSS Szociális Szövetkezet logó

HR adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    ICSS Szociális Szövetkezet

  • Munkavégzés helye

    1133 Budapest, Kárpát utca 1b.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok és
    • Magyar anyanyelvi szint
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állás leírása

Feladatok


Feladatok
  • Új munkatársak toborzása, interjúztatása és felvétele
  • Kapcsolattartás a partnerekkel, szállodákkal és közvetítő cégekkel
  • Munkaszerződések, beléptetések, kiléptetések adminisztrálása
  • Dolgozói iratok (tartózkodási engedélyek, adószámok, TAJ, lakcímek) rendszerezése és naprakészen tartása
  • Adminisztrációs és irodai feladatok ellátása (adatbevitel, dokumentumkezelés, iktatás)
  • HR vezető és operatív csapat munkájának támogatása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • HR vagy adminisztrációs tapasztalat előnyt jelent
  • Alapvető számítógépes ismeretek (Word, Excel, e-mail)
  • Jó kommunikációs készség és szervezőképesség
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Elvárás: Angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

 
  • teljes munkaidő
  • kiemelt fizetés
  • szabad hétvége

Céginformáció

Az ICSS Takarító Szociális Szövetkezet célja, hogy segítsen a munkaerőpiacon nehezebben elhelyezkedő emberek – köztük külföldi munkavállalók – beilleszkedésében és foglalkoztatásában.
Fő tevékenységünk a takarítási, recepciós és konyhai szolgáltatások biztosítása szállodák, irodaházak és éttermek részére.

Jelentkezés módja

A jelentkezés gombra kattintva kérem töltse fel önéletrajzát bérigényével együtt. 

Álláshirdetés jelentése