Human Sec Kft. logo

HR adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Human Sec Kft.

  • Munkavégzés helye

    1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 1.

  • Fizetés

    Nettó 450e - 550e Ft havi bér
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Részvétel az álláshirdetések közzétételében, a jelentkezések kezelésében és a toborzási folyamatok támogatásában.
  • Új munkavállalók onboardingjának előkészítése, beleértve a munkaszerződések és egyéb dokumentumok elkészítését, valamint a belépési folyamatok koordinálását.
  • Munkavállalói adatok naprakészen tartása és kezelése az HR rendszerekben, beleértve a személyes adatokat, a munkaviszonyra vonatkozó információkat és a képzéseket.
  • HR jelentések és statisztikák elkészítése és elemzése a döntéshozatal támogatására és a folyamatok javítására.
  • A vállalat belső HR politikáinak és eljárásainak ismerete és betartása.
     

Elvárások

  • Biztosítani az HR folyamatok megfelelőségét a jogszabályoknak és a vállalati szabályoknak megfelelően.
  • Hatékony kommunikáció a munkavállalókkal és a vezetőséggel a munkaügyi kérdésekben.
  • Részvétel a HR projektekben és fejlesztési tevékenységekben.
  • A munkavállalók személyes adatainak védelme és a GDPR előírásainak betartása.
  • Proaktív és önálló munkavégzés, valamint képesség a csapatmunkára.
  • Elkötelezettség a folyamatos fejlődés és a vállalati értékek iránt.
  • Magas szintű diszkréció és etikai magatartás a munkavállalói adatok kezelése során.

Előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség, HR-, üzleti adminisztráció vagy kapcsolódó területen előnyt jelent
  • Legalább 1-2 év tapasztalat HR adminisztrációban vagy kapcsolódó területen.
  • Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen a Microsoft Office alkalmazásokban (Excel, Word, PowerPoint) és az HR rendszerekben.
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, mind szóban, mind írásban.
  • Erős szervezési és időgazdálkodási készségek, valamint figyelem a részletekre.

Jelentkezés módja

A "JELENTKEZEM" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát. 

Álláshirdetés jelentése