Állás részletei
-
Cég neve
Országos Kórházi Főigazgatóság
-
Munkavégzés helye
1027 Budapest, Csalogány u. 47-49.
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
- Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján;
- Előbbi tevékenységét a hibajegy kezelő rendszerben dokumentálja;
- Előzetes időbeosztás alapján és előre nem látható üzemzavar esetén kirendelve az OKFŐ bármely telephelyén, IT támogatást nyújt a felhasználóknak: alkalmazói rendszerek és IT eszközök használatában, és ezek beállításában nyújt segítséget;
- A felhasználói támogatás során tudomására jutott hibákról és igényekről az IT Ügyfélszolgálatot tájékoztatja, ezt dokumentálja;
- Ellátja a kliens számítógépek rendszeres karbantartását előzetes ütemezés szerint;
- Elvégzi az új kliens számítógépek telepítését és konfigurálását: alkalmazói rendszereket telepít, felhasználói profilokat és jogosultságokat beállít;
- Nyomtató hibabehatárolást és kisebb hibaelhárítást végez;
- Együttműködik az IT eszköz- és licence gazdálkodóval az informatikai eszközök biztosítása érdekében;
- IT eszközök nyilvántartása és leltározás támogatása;
- Részvétel a projekt eredménytermékéhez kapcsolódó helpdesk és eszközmenedzsment rendszer(ek) működtetésében.
Elvárások
- Középfokú végzettség;
- Microsoft Word, Excel, Outlook;
- ServiceDesk rendszer kezelésében szerzett tapasztalat.
Előnyt jelent
- informatikai szakirányú végzettség;
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
- nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat és/vagy
- államigazgatásban szerzett tapasztalat.
A feladatkör betöltéséhez szükséges személyes jellemzők:
- önálló munkavégzésre és csapatmunka összehangolásra való képesség;
- jó kommunikációs és együttműködési készség;
- jó problémamegoldó képesség;
- ügyfelekkel és munkatársakkal szemben előzékeny udvarias magatartás;
- felelősségteljes, megbízható személyiség.
Feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, illetve KTTV. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint)
Amit kínálunk
Jogviszony: kormányzati szolgálati jogviszonyba történő kinevezéssel, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás időtartama: határozatlan időtartam.
Munkavégzés helye: Országos Kórházi Főigazgatóság, 1027 Budapest, Csalogány u. 47-49.
Munkaidő: heti 40 óra
A pályázatok beérkezésének határideje: 2024. június 08.
A munkakezdés tervezett időpontja: 2024. július 01.
(minél hamarabbi munkakezdés előnyt jelent)
Jelentkezés módja
Jelentkezéshez csatolandó:
- Szakmai önéletrajz
- Motivációs levél
- Fizetési igény
- Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázatot az elbírálásban részt vevő személyek megismerjék
- Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak – a pályázati eljárással összefüggésben szükséges – kezeléséhez hozzájárul.
Jelentkezés: Elektronikus úton a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, A jelentkezés tárgyában kérjük feltüntetni: „HelpDesk munkatárs”.
A munkáltatóval kapcsolatos további információ a honlapon található.
Az álláshely betöltésének feltétele 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése