Országos Kórházi Főigazgatóság logo

Helpdesk munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Országos Kórházi Főigazgatóság

  • Munkavégzés helye

    1027 Budapest, Csalogány u. 47-49.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján;
  • Előbbi tevékenységét a hibajegy kezelő rendszerben dokumentálja;
  • Előzetes időbeosztás alapján és előre nem látható üzemzavar esetén kirendelve az OKFŐ bármely telephelyén, IT támogatást nyújt a felhasználóknak: alkalmazói rendszerek és IT eszközök használatában, és ezek beállításában nyújt segítséget;
  • A felhasználói támogatás során tudomására jutott hibákról és igényekről az IT Ügyfélszolgálatot tájékoztatja, ezt dokumentálja;
  • Ellátja a kliens számítógépek rendszeres karbantartását előzetes ütemezés szerint;
  • Elvégzi az új kliens számítógépek telepítését és konfigurálását: alkalmazói rendszereket telepít, felhasználói profilokat és jogosultságokat beállít;
  • Nyomtató hibabehatárolást és kisebb hibaelhárítást végez;
  • Együttműködik az IT eszköz- és licence gazdálkodóval az informatikai eszközök biztosítása érdekében;
  • IT eszközök nyilvántartása és leltározás támogatása;
  • Részvétel a projekt eredménytermékéhez kapcsolódó helpdesk és eszközmenedzsment rendszer(ek) működtetésében.

Elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Microsoft Word, Excel, Outlook;
  • ServiceDesk rendszer kezelésében szerzett tapasztalat.

Előnyt jelent

  • informatikai szakirányú végzettség;
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat;
  • nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat és/vagy
  • államigazgatásban szerzett tapasztalat.

 

A feladatkör betöltéséhez szükséges személyes jellemzők:

  • önálló munkavégzésre és csapatmunka összehangolásra való képesség;
  • jó kommunikációs és együttműködési készség;
  • jó problémamegoldó képesség;
  • ügyfelekkel és munkatársakkal szemben előzékeny udvarias magatartás;
  • felelősségteljes, megbízható személyiség.

 

Feltételek:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
  • a pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, illetve KTTV. 60. § (1) bekezdés i) pontja szerint)

Amit kínálunk

Jogviszony: kormányzati szolgálati jogviszonyba történő kinevezéssel, 6 hónapos próbaidő kikötésével.

Foglalkoztatás időtartama: határozatlan időtartam.

Munkavégzés helye: Országos Kórházi Főigazgatóság, 1027 Budapest, Csalogány u. 47-49.

Munkaidő: heti 40 óra

A pályázatok beérkezésének határideje: 2024. június 08.

A munkakezdés tervezett időpontja: 2024. július 01.

(minél hamarabbi munkakezdés előnyt jelent)

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez csatolandó:

  • Szakmai önéletrajz
  • Motivációs levél
  • Fizetési igény
  • Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázatot az elbírálásban részt vevő személyek megismerjék
  • Hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak – a pályázati eljárással összefüggésben szükséges – kezeléséhez hozzájárul.

 

Jelentkezés: Elektronikus úton a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva, A jelentkezés tárgyában kérjük feltüntetni: „HelpDesk munkatárs”.

A munkáltatóval kapcsolatos további információ a honlapon található.

Az álláshely betöltésének feltétele 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.


Álláshirdetés jelentése