MP Solutions logo

HelpDesk munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    MP Solutions

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MP Solutions

Cégünk banki, nagyvállalati és ipari területekre fókuszáló IT biztonsági vállalatként keres „Helpdesk/onsite munkatársat” IT üzemeltetési szolgáltatásban való munkavégzésre, a következő feladatok ellátására

HelpDesk munkatárs

FELADATOK:

  • Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben
  • Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli)
  • Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása
  • Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok
  • Telefonközpont mellékek adminisztrációja
  • Mobil eszközök támogatása (Android és Iphone okostelefon)
  • Projektekben részvétel
  • Tesztelésben való részvétel
  • Dokumentáció készítés

ELVÁRÁSOK:

  • Önálló- és csapatban való munkavégzés
  • Ügyfélbarát kommunikáció
  • “B” kategóriás jogosítvány, aktív vezetési tapasztalat
  • Hajlandóság telephelyek közötti munkavégzésre
  • Minimálisan elvárt középfokú szakirányú végzettség
  • Microsoft kliens oldali szoftverek ismerete (Windows 7, Windows 10, Windows 11, MS Office alkalmazások ismerete)
  • Kliens oldali hibák, illetve kérések megoldása (Outlook levelezés hibák, jogosultság beállítás, kliens hálózati beállítások, illetve hibák javítása)
  • PC szerviz tevékenységben jártasság
  • Nyomtató infrastruktúrák ismerete
  • Microsoft Active Directory környezet (On-prem és Azure) Tartomány tagság, Group Policy, AD jogosultságkezelésének ismerete)
  • Készenléti rendszerben való részvétel vállalása. 2 havi egyszer, egy teljes héten keresztül telefonos készenlétet biztosítása (hétköznap 18:00-07:00 között, illetve hétvégén), melyben csak kritikus incidensek bejelentéseinek fogadása és megoldó csoportokhoz való eszkalációja történik. A készenlét telefonon való elérhetőséget követel meg, nem számítógép előtti folyamatos munkavégzés!

ELŐNYÖK:

  • ITIL folyamatok ismerete
  • Ticketing rendszerek ismerete (a munkavégzést ticketing rendszerben szükséges adminisztrálni)
  • MS SCCM ismerete
  • Nagyvállalati tapasztalat
  • Android és IOS operációs rendszerű telefonok kezelésének ismerete
  • Mobile Device Management rendszer (mobil telefonok MDM-be illesztése)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Álláshirdetés jelentése