Állás részletei
-
Cég neve
MP Solutions
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- Nem kell tapasztalat
- Középiskola
- 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
MP Solutions
Cégünk banki, nagyvállalati és ipari területekre fókuszáló IT biztonsági vállalatként keres „Helpdesk/onsite munkatársat” IT üzemeltetési szolgáltatásban való munkavégzésre, a következő feladatok ellátására
HelpDesk munkatárs
FELADATOK:
- Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben
- Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli)
- Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása
- Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok
- Telefonközpont mellékek adminisztrációja
- Mobil eszközök támogatása (Android és Iphone okostelefon)
- Projektekben részvétel
- Tesztelésben való részvétel
- Dokumentáció készítés
ELVÁRÁSOK:
- Önálló- és csapatban való munkavégzés
- Ügyfélbarát kommunikáció
- “B” kategóriás jogosítvány, aktív vezetési tapasztalat
- Hajlandóság telephelyek közötti munkavégzésre
- Minimálisan elvárt középfokú szakirányú végzettség
- Microsoft kliens oldali szoftverek ismerete (Windows 7, Windows 10, Windows 11, MS Office alkalmazások ismerete)
- Kliens oldali hibák, illetve kérések megoldása (Outlook levelezés hibák, jogosultság beállítás, kliens hálózati beállítások, illetve hibák javítása)
- PC szerviz tevékenységben jártasság
- Nyomtató infrastruktúrák ismerete
- Microsoft Active Directory környezet (On-prem és Azure) Tartomány tagság, Group Policy, AD jogosultságkezelésének ismerete)
- Készenléti rendszerben való részvétel vállalása. 2 havi egyszer, egy teljes héten keresztül telefonos készenlétet biztosítása (hétköznap 18:00-07:00 között, illetve hétvégén), melyben csak kritikus incidensek bejelentéseinek fogadása és megoldó csoportokhoz való eszkalációja történik. A készenlét telefonon való elérhetőséget követel meg, nem számítógép előtti folyamatos munkavégzés!
ELŐNYÖK:
- ITIL folyamatok ismerete
- Ticketing rendszerek ismerete (a munkavégzést ticketing rendszerben szükséges adminisztrálni)
- MS SCCM ismerete
- Nagyvállalati tapasztalat
- Android és IOS operációs rendszerű telefonok kezelésének ismerete
- Mobile Device Management rendszer (mobil telefonok MDM-be illesztése)
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése