Pro-M Zrt. logó

Értékesítést támogató szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    Pro-M Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 1037 Budapest, Bokor utca 23-25.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Egészségpénztár
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (2 db)
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • 3-5 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Munkánkkal a civil életben közvetlenül nem találkozhatsz, de a Pro-M Zrt. a társadalom több területén is jelen van. Társaságunk a kizárólagos kormányzati célú hírközlési szolgáltató. A mentős, rendőr, tűzoltó, katasztrófavédelmi szakemberek munkájához olyan magas rendelkezésre állású, zárt mobilkommunikációs rendszerre van szükség, mely extrém körülmények között is megbízhatóan működik. Ez az Egységes Digitális Rádiótávközlő Rendszer (EDR), amely gyorsabbá, hatékonyabbá és biztonságosabbá teszi a vészhelyzeti kommunikációt. A köznevelés és a szakképzés valamennyi feladatellátási helye számára a digitális oktatáshoz szükséges sávszélességű szupergyors internetelérés és az épületen belüli WiFi-hálózat biztosítása szintén a Pro-M Zrt. feladata, sőt a legtöbb állami- és közigazgatási szervezet számára is mi garantáljuk a Biztos kapcsolatot. A felsőoktatási intézményeknek, a közgyűjteményeknek és kutatóintézményeknek is sok szolgáltatást nyújtunk.

A Pro-M Zrt. küldetése és így munkánk célja, hogy biztonságos és stabil hálózatokon működő országot tartsunk fent és fejlesszünk.

  • Ügyfélmenedzserek munkájának támogatása, beérkező igények koordinálása, ügyféladatok rögzítése, igények pontosítása, adatbegyűjtés
  • Biztosítja az értékesítési szakterületek részére az ügyféligények indítását, azok ellenőrzését, illetve egyéb az ügyfél által elvárt, specifikált dokumentumokat az ajánlattételi és a szerződéskötési, továbbá a kivitelezési és üzemeltetési fázisban
  • A szerződéskötés fázisában is támogatja az értékesítési szakterületek tevékenységét, szükség esetén riportokat készít
  • Feladata az értékesítéshez kapcsolódó üzleti nyilvántartások (kimutatások, aktivitási riportok, monitoring) kezelése az értékesítési szakterület tekintetében
  • Az ügyfelek és szerződéseik illetve szolgáltatásaik adatainak naprakészen tartása a nyilvántartó rendszerekben
  • Szolgáltatások számlázásának indítása
  • Számlareklamációk kezelése, egyéb felmerülő folyamatok menedzselése
  • Középfokú végzettség
  • Minimum 3 év, B2B ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat (kiemelten partnercégekkel, vállalati ügyfelekkel való kapcsolattartás)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Kiemelkedő kommunikációs és konfliktuskezelői képesség mind szóban, mind írásban
  • Jó stressztűrő képesség, megoldásorientált szemlélet
  • MS Office ismeret, azon belül Excel haladó szintű ismerete
  • Folyamatvezérlő vagy ticketing rendszer ismeret
  • Önállóan is tudsz dolgozni, de csapatban is jól tudsz együtt működni
  • Tudsz rendszer- és folyamatszemléletben gondolkodni
  • A felmerülő problémákhoz, újszerű megoldást igénylő feladatokhoz kreatívan és proaktívan állsz hozzá
  • Volt már tapasztalatod telekommunikációs hálózatot üzemeltető vállalattal
  • Tagja lehetsz egy értékteremtő munkát végző szakmai közösségnek
  • Egy állami tulajdonú cég stabilitását kapod a versenypiacon megszokott szervezeti kultúrával ötvözve
  • Béren felüli juttatásokkal is tervezhetsz
  • Irodai munkarend, éjszakai és hétvégi munkavégzés nélkül
  • Családbarát munkahelyet, jellemzően rugalmas munkavégzéssel és otthoni munkavégzési lehetőséggel
  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Álláshirdetés jelentése