Állás részletei
-
Cég neve
RECNER Consulting Kft.
-
Munkavégzés helye
Országosan bárhonnan pályázható
-
Egyéb juttatások
- Egészségpénztár
- Cafeteria
- Szakmai tréningek
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Beosztás szerinti munkarend
-
Elvárások
- Német felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Általános iskola
Állás leírása
Feladatok
- Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció
- Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás
- Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel
- Panaszkezelés
- Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
Elvárások
- Ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat (telefon, live chat, email)
- Aktív német nyelvtudás szóban és írásban (C1)
- Rugalmas munkavégzési lehetőség (hétfőtől-vasárnapig, 40 órában)
- Azonnali kezdési lehetőség
- Kiváló kommunikációs készség, írásban és szóban egyaránt
- Magabiztos számítógép használat
Előnyt jelent
- Call Center tapasztalat
- Angol nyelvtudás
- E-kereskedelemben szerzett releváns tapasztalat
Amit kínálunk
- Magán Egészségpénztár
- Home office lehetőség (8 hét tréning után)
- Cafeteria
- Összetartó közösség
Ha motivált vagy, jó kommunikációs készségekkel rendelkezel, és szeretnél egy olyan munkakörben dolgozni, ahol a rugalmas munkavégzés és a karrierfejlődés lehetősége a kezedben van, ne habozz jelentkezni hozzánk! Csatlakozz a csapatunkhoz, és segítünk abban, hogy a karriered a következő szintre léphessen.
Céginformáció
Nálunk a tehetséges és elkötelezett munkatársaknak lehetőségük van előrelépni. Ha úgy érzed, hogy a csoportvezetés vagy más kulcsfontosságú pozíció érdekel, akkor nálunk megtalálhatod a megfelelő platformot a szakmai fejlődéshez és a karrierépítéshez.
Jelentkezés módja
Fényképes angol vagy német szakmai önéletrajzát bérigény megjelölésével várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése