Extreme Digital-eMAG Kft. logo

Customer Support Associate (Rejoy)

Állás részletei

  • Cég neve

    Extreme Digital-eMAG Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Nyelvtanulás támogatása
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Extreme Digital-eMAG Kft.

A Rejoy csapatával az újszerű termékek kereskedelmének hazai piacvezetőjeként használt telefonokat újít fel és értékesít tovább, hogy vásárlóink az új telefon élményével és előnyeivel élvezhessék a megvásárolt készüléket.

 

Customer Support Associate

Miért érdemes hozzánk jelentkezned?

  • Magyarország piacvezető online kereskedelmi vállalatánál szerezhetsz tapasztalatot
  • Hatással leszel a munkáddal a vállalat eredményességére
  • Stabil háttér biztosítja számunkra a nyugodt munkavégzést
  • Folyamatosan tanulhatsz nálunk, ehhez minden segítséget megadunk a betanulás és az azt követő időszakban is
  • A munka során aktívan tudod az angol nyelvet használni szóban és írásban is
  • Megismerheted Magyarország első számú e-kereskedelmi cégének a működését
  • Segíthetsz a vásárlói élmény magasabb szintre emelésében
  • Fejlődési lehetőséget biztosítunk egy támogató vezető segítségével
  • Számos juttatás vár Rád a béred mellett (angol nyelvtanfolyam, cafeteria csomag, kávé-tea az irodában)
  • Szolgáltatás alapú biztosításunkkal támogatjuk egészséged megőrzését
  • Céges laptop fogja segíteni a munkádat
  • Kellemes környezetben dolgozhatsz központi irodánkban, ami a Könyves Kálmán körúton található a Liberty Irodaházban, tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető helyen

Milyen feladatokban számunk Rád?

  • A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben
  • A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt
  • Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról
  • Termékek elérhetőségével, paramétereivel kapcsolatban felmerülő kérdések megválaszolása
  • Vásárlói igények felmérése
  • A pozícióhoz tartozó adminisztrációs és back-office feladatok kivitelezése, időközi jelentések készítése

Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Magabiztosan használod a számítógépet (MS Office)
  • Minimum középfokú angol nyelvtudással rendelkezel (szóban és írásban is)
  • Ügyfélorientált, szolgáltatói szemléletű személyiséged van
  • Választékosan tudod magad kifejezni, szívesen és jól kommunikálsz másokkal
  • Kiváló a helyesírásod (ez fontos lesz a vásárlóknak szóló e-mailek írásánál)
  • Jól kezeled a stresszt és a monotonitás sem jelent számodra gondot
  • Tanulékonyság, terhelhetőség jellemez
  • Nem a problémát látod, hanem a megoldást
  • Rendszerető, precíz, igényes és együttműködő vagy
  • Nem jelent gondot, ha egyszerre kell egyedi helyzeteket, vagy rendszeresen felmerülő feladatokat megoldanod
  • Ha hasonló munkakörben szereztél már tapasztalatot

Mi fog történni, miután jelentkeztél?

  • Ha az önéletrajzod alapján szeretnénk Veled megismerkedni, első körben egy rövid telefonos beszélgetés várható a vállalat toborzási munkatársával.
  • Ha Te is nyitott vagy a lehetőségre, akkor szeretnénk egy online interjúra meghívni Téged, ahol megismerkedhetsz részletesen a feladatokkal, hogyan néz ki majd egy napod, miért szeretnénk, hogy velünk dolgozz.
  • Az egész kiválasztási folyamat online formában zajlik, hogy számodra is a legbiztonságosabb körülményeket tudjuk biztosítani.

Álláshirdetés jelentése