Állás részletei
-
Cég neve
Extreme Digital-eMAG Kft.
-
Munkavégzés helye
Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
- Nyelvtanulás támogatása
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
-
Biztosított eszközök
- Laptop
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Extreme Digital-eMAG Kft.
A Rejoy csapatával az újszerű termékek kereskedelmének hazai piacvezetőjeként használt telefonokat újít fel és értékesít tovább, hogy vásárlóink az új telefon élményével és előnyeivel élvezhessék a megvásárolt készüléket.
Customer Support Associate
Miért érdemes hozzánk jelentkezned?
- Magyarország piacvezető online kereskedelmi vállalatánál szerezhetsz tapasztalatot
- Hatással leszel a munkáddal a vállalat eredményességére
- Stabil háttér biztosítja számunkra a nyugodt munkavégzést
- Folyamatosan tanulhatsz nálunk, ehhez minden segítséget megadunk a betanulás és az azt követő időszakban is
- A munka során aktívan tudod az angol nyelvet használni szóban és írásban is
- Megismerheted Magyarország első számú e-kereskedelmi cégének a működését
- Segíthetsz a vásárlói élmény magasabb szintre emelésében
- Fejlődési lehetőséget biztosítunk egy támogató vezető segítségével
- Számos juttatás vár Rád a béred mellett (angol nyelvtanfolyam, cafeteria csomag, kávé-tea az irodában)
- Szolgáltatás alapú biztosításunkkal támogatjuk egészséged megőrzését
- Céges laptop fogja segíteni a munkádat
- Kellemes környezetben dolgozhatsz központi irodánkban, ami a Könyves Kálmán körúton található a Liberty Irodaházban, tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető helyen
Milyen feladatokban számunk Rád?
- A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben
- A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt
- Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról
- Termékek elérhetőségével, paramétereivel kapcsolatban felmerülő kérdések megválaszolása
- Vásárlói igények felmérése
- A pozícióhoz tartozó adminisztrációs és back-office feladatok kivitelezése, időközi jelentések készítése
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
- Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
- Magabiztosan használod a számítógépet (MS Office)
- Minimum középfokú angol nyelvtudással rendelkezel (szóban és írásban is)
- Ügyfélorientált, szolgáltatói szemléletű személyiséged van
- Választékosan tudod magad kifejezni, szívesen és jól kommunikálsz másokkal
- Kiváló a helyesírásod (ez fontos lesz a vásárlóknak szóló e-mailek írásánál)
- Jól kezeled a stresszt és a monotonitás sem jelent számodra gondot
- Tanulékonyság, terhelhetőség jellemez
- Nem a problémát látod, hanem a megoldást
- Rendszerető, precíz, igényes és együttműködő vagy
- Nem jelent gondot, ha egyszerre kell egyedi helyzeteket, vagy rendszeresen felmerülő feladatokat megoldanod
- Ha hasonló munkakörben szereztél már tapasztalatot
Mi fog történni, miután jelentkeztél?
- Ha az önéletrajzod alapján szeretnénk Veled megismerkedni, első körben egy rövid telefonos beszélgetés várható a vállalat toborzási munkatársával.
- Ha Te is nyitott vagy a lehetőségre, akkor szeretnénk egy online interjúra meghívni Téged, ahol megismerkedhetsz részletesen a feladatokkal, hogyan néz ki majd egy napod, miért szeretnénk, hogy velünk dolgozz.
- Az egész kiválasztási folyamat online formában zajlik, hogy számodra is a legbiztonságosabb körülményeket tudjuk biztosítani.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése