Customer Security Manager

Tasks:

The Customer Security Manager is responsible to ensure tha contracted security services and SLAs are met. This typically includes:

  • Serve as primary security management interface to the customer
  • Develop and manage customer specific security governance model
  • Manage operational security measures and services
  • Manage customer specific security risks
  • Indicate the need for customer specific security audits, including pre-audits and provide support
  • Manage and control customer specific security SLA reporting
  • Support customer specific security management related projects
  • Identify and propose customer specific security improvements and innovations
  • Manage IT Service Continuity as required

Expectation:

  • Fluent English knowledge (German is an advantage)
  • BSc degree in IT related field and 3 years relevant experience // MSC degree in IT security field and 1 year relevant experience
  • Experience in 1 ICT security related ISO norm and information security related regulation (e.g. GDPR, BSI Security Baseline, etc.)
  • International security certification studies (CISSP, CISM, CISA, SANS courses, etc.)
  • ITIL knowledge
  • Customer orientation

  • Skills and ability to overview and maintain complex topics

  • Willing to take over responsibility

  • Strong communication and social skills

  • Able to work under pressure

  • Willingness to travel

  • Certificate of good-conduct

What we offer:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Sector(s):

  • IT Development
  • IT Consultant, Analyst, Auditor
  • IT Operation, Telecommunication
  • IT Security

Experience required:

  • 3-5 years professional experience

Required Qualification:

  • College degree

Required language level:

  • English (higher advanced/fit for negotiation)

Employment type:

  • Full time

Job location:

Budapest