Prohuman Zrt. logo

Branch manager

Állás részletei

  • Cég neve

    Prohuman Zrt.

  • Munkavégzés helye

    4000 Debrecen

  • Egyéb juttatások

    • Céges autó
    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
    • Sport támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol felsőfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Prohuman Zrt.
Megbízó partnerünk a hazai piacon, HR szolgáltatás területén piacvezető szerepet tölt be. Ha a toborzás a szenvedélyed és rendelkezel vezetői tapasztalattal, ne hagyd ki a lehetőséget, jelentkezz még ma! A pozíció lehetőséget biztosít innovatív ötleteid megvalósítására, szakmai tudásod folyamatos fejlesztésére. A közvetítési terület folyamatosan bővül, a toborzási csapat élére BRANCH MANAGER pozícióba keressük az új kollegát.

Branch manager

Főbb feladatok, munkák:

  • A recruitment csapat munkájának szakmai támogatása és fejlesztése
  • Aktív részvétel a saját csapatodra vonatkozó, belső toborzás-és kiválasztási folyamatok megtervezésében és végrehajtásában
  • Gyakorlatorientált onboarding és mentoring időszak koordinálása
  • Fizikai toborzási kampányok teljes körű menedzselése
  • Folyamatos kapcsolattartás kiemelt partnercégekkel, toborzási tanácsadás nyújtása
  • A debreceni toborzási iroda operatív vezetése
  • Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Rendelkezel minimum 6 éves tapasztalattal fizikai toborzás területén
  • Az angol nyelvtudásod magabiztos, szóban és írásban
  • Releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel vezetőként
  • Mély ismereteid vannak end-to-end toborzási folyamatokban
  • Ismered a kelet-magyarországi régió munkaerőpiacát
  • Határozottság, jó problémamegoldó és kommunikációs készségek jellemeznek
  • Amit kínálunk:

  • Régiós szinten is kiemelkedő extra bérezés és cafeteria
  • Egyedülálló szakmai-vezetői lehetőség
  • Hibrid munkavégzés (home-office és belvárosi modern iroda)
  • Változatos, szakmai fejlődést nyújtó feladatok
  • Vállalati egészségmegőrző program (AYCM kártya, egészségbiztosítási csomag, irodai masszázs)
  • Jelentkezés az állásra:

    Várjuk jelentkezésed!

    Álláshirdetés jelentése