Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
9 db találat
Szűrés
-
1. Supply Chain Strategy Development: Develop and implement supply chain strategies that align with company objectives, optimize efficiency, and reduce costs. 2. Supplier Management: Identify, evaluate, and select suppliers based on their ability to supply products and services i...máj. 13.
-
Generál kivitelezési munkák helyszíni irányítása, szervezése Kivitelezés ütemezése, irányítása Alvállalkozók által elvégzett munkafolyamatok ellenőrzése Anyagrendelések ütemezése, E-napló vezetése, dokumentációk kezelése Projektek műszaki és gazdasági előkészítésében való közrem...máj. 13.
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...tegnap 14:05
-
A feladat,hogy telefonon szervezzünk cégvezetők részére házhozszállított, személyre szabott borkóstolókat Előbb felhívjuk őket, úgymond kiajánljuk a szolgálatatásunkat, elmondjuk, miért jó nekik a mi történetünk. Amikor sikerül felkelteni az érdeklődésüket, kiküldjük hozzájuk a...máj. 13.
-
Ügyfél kapcsolattartás meglévő ügyfélkörben, ügyfél látogatások megszervezése, lebonyolítása (helyszíni konzultációk) Telefonos és elektronikus kapcsolattartás, kommunikáció (ügyfelekkel, munkatársakkal) A nyújtott szolgáltatások, illetve az azokat kiszolgáló elektronikus rendsze...máj. 13.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 11.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 10.
-
Kiváló ügyfélélmény Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Értékesítés, ügyf...máj. 07.
-
Cég által forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése, új üzleti lehetőségek felkutatása, a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétel, a piac és a versenytársak folyamatos figyelemmel követése, meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás személyesen, telefonon és e-mail...ápr. 30.