Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Vevőszolgálat állások Budapesten főiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ma 09:30
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
A vállalat vevőinek folyószámla kezelése, legyen az termékértékesítésből, szolgáltatásnyújtásból származó bevétel vagy kintlévőség, valamint a kimenő számlák elkészítése az ezekkel kapcsolatos pénzügyi/számviteli információk nyújtása a te feladatod lenne. Mi az, ami színesíti ezt...tegnap 16:05
-
Entry of customer orders in the ERP system Processing of incoming customer orders Customer correspondence around the order process Preparing shipping documents for the warehouse Transferring the delivery notes to the warehouse and follow up packing process Communication with cust...ápr. 29.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vállalaton belüli logisztikai és értékesítési területekkel (angol és magyar nyelven) Ellátási lánc megfelelő dokumentációs rendjének kialakítása, betartása Vállalatirányítási rendszer karbantartása, adatok és folyamatok frissítése Ügyfélkapcsolati fel...ápr. 28.
-
responding to emails from customers seeking assistance during their first post-sale stage — onboarding period; identifying the goal that the customer wants to achieve with our products and helping them to reach it; participating in building and improving customer success workflow...ápr. 27.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 26.