Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Vevőszolgálat állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal

14 db találat
Szűrés
  • Senior könyvelő

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 80.
    Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...
    ápr. 26.
  • Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...
    ápr. 24.
  • Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...
    ápr. 29.
  • Entry of customer orders in the ERP system Processing of incoming customer orders Customer correspondence around the order process Preparing shipping documents for the warehouse Transferring the delivery notes to the warehouse and follow up packing process Communication with cust...
    ápr. 29.
  • POLISH speaking customer care representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1118 Budapest, Rétköz utca 5.
    The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...
    ápr. 28.
  • ● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...
    ápr. 28.
  • bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkel
    ápr. 28.
  • Customer specialist

    1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
    Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...
    ápr. 28.
  • Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...
    ápr. 27.
  • vevőrendelések fogadása, feldolgozása számlázás reklamáció kezelés értékesítők aktív támogatása telefonos értékesítés
    ápr. 26.
  • Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi webshop felület kezelése, szerkesztése és frissítése (termékek feltöltése, ár- és készletfrissítés, termékfotók, promóciós kiemelések, információk megjelenítése) Új termék-feltöltés folyamatának lekövetése, ellenőrzése Adatok folyamatos ellenőr...
    ápr. 26.
  • Kapcsolatápolás a már meglévő ügyfelekkel, vevőlátogatás, új partnerkapcsolatok kiépítése Bolti megjelenés biztosítása, termékkínálat bővítése, a forgalom növelése Kapcsolattartás a senior értékesítési szaktanácsadóval, a vevőszolgálati munkatársakkal és a szervezet többi tagjáva...
    ápr. 25.
  • Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...
    ápr. 25.
  • Kontakt zu Kunden des Unternehmens (Stammkunden) Bearbeitung von Bestellungen im Unternehmensführungssystem, Verfolgung von Bestellungen, Abstimmung von Fristen Erstellung von Angeboten Schnelle Information und Unterstützung per E-Mail und Telefon für den Kunden
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim