Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák főiskolai végzettséggel, >10 év tapasztalattal

30 db találat
Szűrés
  • Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...
    máj. 11.
  • Folyamatos kapcsolattartás a vállalaton belüli logisztikai és értékesítési területekkel (angol és magyar nyelven) Ellátási lánc megfelelő dokumentációs rendjének kialakítása, betartása Vállalatirányítási rendszer karbantartása, adatok és folyamatok frissítése Ügyfélkapcsolati fel...
    máj. 11.
  • - kapcsolattartás a kül- és belföldi vevőkkel - vevői megrendelések feldolgozása és egyeztetése a társosztályokkal - kiszállítások ütemezése és visszaigazolása - speciális szállítási feladatok szervezése - kimutatások, statisztikák készítése
    máj. 10.
  • Az áruházba betérő vásárlók kedves köszöntése Vásárlók igény szerinti segítése Árukészlet biztosítása, védelme Kamera rendszer kezelése
    máj. 10.
  • Customer specialist

    1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
    Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...
    máj. 10.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    máj. 08.
  • A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...
    máj. 04.
  • The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...
    máj. 01.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim