Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások Veszprém megyében angol nyelvtudással
12 db találat
Szűrés
-
Iroda napi adminisztrációs feladatainak ellátása (beérkező dokumentumok feldolgozása, postai feladás) Vevői rendelések átadása a termelésnek Beszerzési feladatokban való közreműködés (vállalatirányítási rendszerben való dokumentálás, telefonos ügyintézések) Vevőkkel, beszállítókk...ápr. 26.
-
ügyfélprofilok kezelése háznézések szervezése és lebonyolítása havi riportok, statisztikák készítésében való aktív részvétel szállodai egységekkel való közreműködés rendezvényszervezői feladatok segítése.ápr. 23.
-
tréningek. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; College...ápr. 25.
-
Savencia F&D HU Zrt. Office manager 8200 Veszprém, Kistó utca 9. és Budapest Veszprém megye Irodai... , konyhafelszerelések rendelése Kapcsolattartás a közép-európai igazgatóságok asszisztenseivel Egyéb ad hoc... jogviszony; Főiskola; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános...ápr. 25.
-
Több mint 50 éves szakmai múlttal rendelkező, iparágában piacvezető műanyag gyártó, feldolgozó és értékesítő vállalatunk részére keressük kereskedelmi kollégánkat az alábbi feladatok ellátására. Kapcsolattartás beszállítóinkkal és vevőinkkel (rendelések feladása, vevői rendelések...ápr. 24.
-
; Főiskola; Adatrögzítő; Könyvtáros; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...ápr. 25.
-
adminisztrációs feladatok ellátása, telefonhívások kezelése és e-mailek megválaszolása vendégek érkeztetése... tartozó adminisztrációs folyamatok elvégzése ajánlatok adása angol és magyar nyelv tudás (magabiztos... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Recepciós; Szállodaipar; Szállodai recepciós; Adminisztráció... , Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás, Hotel, Idegenforgalom; Angol; Beosztás szerinti munkarend...ápr. 23.
-
Foglalások felvétele, rögzítése, kassza kezelése Egyéb adminisztrációs és kisegítő feladatok...ápr. 27.
-
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldfolyamat koordinációja Utómunka, naplózás, adminisztráció, illetve termináció, státusz meghatározása...ápr. 27. -
-, és valutaforgalmának lebonyolítása. ADMINISZTRÁCIÓ: Pénztári nyilvántartások, statisztikák vezetése...ápr. 23.
-
, piacbővítés, új potenciális kereskedő partnerek keresése Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása A vállalati...ápr. 23.
-
Regionális üzemeltetési vezető (Nyugati régió)
Rugalmas - Baranya megye, Fejér megye, Komárom-Esztergom megye, Somogy megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye-idegenforgalmi végzettség, üzleti adminisztráció vagy kapcsolódó területen, minimum 3 éves vezetői...ápr. 18.