Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Veresegyházi állások, munkák

30 db találat
Szűrés
  • Raktáros / targoncás

    2142 Nagytarcsa, Nyár utca 9.
    Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózás
    máj. 25.
  • Hozzájárulni a cég éves tervéhez azzal, hogy új, elégedett ügyfeleket hozol a céghez, akik megrendelnek valamilyen termékünket, szolgáltatásunkat, hogy növekedjen a bevételünk. Nem az az eredmény ha napi 150-et telefonálsz, vagy napi 6 személyes találkozód van, hanem az, ha rende...
    máj. 24.
  • PIC mikrokontroller családra fejlesztés (PIC32) Szoftverkövetelmények, rendszertervek készítése Hardverközeli programok fejlesztése C, C++ programozási nyelven, egyéni, és csapatmunkában egyaránt Elemző és értékelő algoritmusok fejlesztése, kódolása Szoftvertesztelés...
    ma 12:07
  • IDM szakértő tanácsadó

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Otthonról végezhető
    AMIBEN SZÁMÍTUNK RÁD:  IDM rendszerintegrációs feladatok (Jogosultságkezelő IDM rendszerbe más rendszerek beintegrálása, mini-projekt menedzsment, szervezés-koordináció, interjúzás, tesztelés, dokumentálás, implementálás).  IDM rendszer rendszergazdai feladatainak ellátása.  Jogo...
    tegnap 10:10
  • IT helpdesk munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Bei karriere tutor überrnimmst du folgende Aufgaben: - Als IT-Helpdesk-Mitarbeiter/in betreust du unsere internen Mitarbeiter und Teilnehmer.  - Zusammen mit deinem Team bist du verantwortlich für die Entwicklung und Qualitätssicherung unserer Architekturen, Prozesse, und Tech St...
    tegnap 09:10
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    máj. 25.
  • Lead Java Backend fejlesztő

    Rugalmas - Budapest, Pest megye
    A Pink POS Kft. backend rendszereinek fejlesztése a POS terminálok és azok üzemeltetőinek kiszolgálásához Saját rendszerek integrációja külső szolgáltatásokkal (többek között Banki rendszerekkel is) Tranzakció alapú riport és adatvizualizációs rendszerek fejlesztése Jogosultságke...
    máj. 24.
  • Ügyfél oldali és admin rendszer backandjének fejlesztése.NET 7 alatt Meglévő modulok karbantartása Új modulok fejlesztése
    máj. 24.
  • Saját termék fejlesztése Egyedi, folyamattámogató alkalmazások fejlesztés Weboldalak, webalkalmazások, portálok fejlesztése
    máj. 23.
  • megadott címlista alapján, személyesen felkeresed új és meglévő ügyfeleinket otthonukban, ahol élményt nyújtó konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadást folytatsz, ajánlatot készítesz, majd értékesítesz(Ügynöki tevékenység) területi információkat gyűjtesz, melyről jelzést...
    máj. 23.
  • Portálok, webshoppok, weboldalak backend fejlesztésében való részvétel REST API-k készítése, dokumentálása Saját és 3rd party API-k integrálása Meglévő backend rendszerek optimalizálása Kódminőség fenntartása, dokumentáció írása és fejlesztői tesztek végzése Szoros együttműködés...
    máj. 23.
  • hazai KKV ügyfelek informatikai rendszereinek üzemeltetése; napi rendszergazdai teendők ellátása; felhasználók napi gondjainak a kezelése telefon és email alapján; rendszeres IT üzemeltetési és karbantartási feladatok végrehajtása; üzemeltetési és műszaki dokumentációk folyamatos...
    máj. 22.
  • Answers inbound customer calls and / or collects all necessary information from any customer service channel into the ticket system. Engages with customers to further understand reported issues and provide guidance, according to solution tree and knowledge base protocol, to diagn...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim